17.07.2017

Nowości w szafie | SheIn

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam dwie nowości, które przyszły do mnie jakiś czas temu ze sklepu SheIn. Skusiłam się na bluzkę z kwiatowym motywem, którą pokazywałam Wam w wish liście w ostatnim wpisie. Obydwie rzeczy są w rozmiarze XS. Bluzka ma dosyć luźny fason, fajnie leży, materiał jest cienki i przewiewny. Jedyne co bym w niej zmieniła to rękawy, mogłyby być odrobinę krótsze. Zamówiłam też komplet, który bardzo spodobał mi się na stronie sklepu. Na żywo niestety nie jest tak ładny jak na zdjęciach podglądowych. 

Do mojej szafy trafiło ostatnio kilka nowości z sieciówek, które pokazywałam Wam na moim Instagramie. Jest to dla mnie zdecydowanie wygodniejsza i przede wszystkim szybsza forma na dzielenie się z Wami moimi nowinkami. 









6 komentarzy:

  1. Zauroczyła mnie pierwsza bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta pierwsza bluzeczka! Uwielbiam taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś Piękna! Fantastyczne nowości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzeczka, uwielbiam hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluzka z haftami śliczna, ja dzisiaj dodałam wpis z nowościami również z Shein, uwielbiam ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...