07.05.2017

Hada Labo Takyo, czyli nowości z Rossmanna

Kilka dni temu przywędrowała do mnie paczka od Zosi, która tym razem wysłała mi kilka produktów nowej marki, którą możemy znaleźć na Rossmannowych półkach. Linia kosmetyków Hada Labo Takyo to oryginalne japońskie receptury z lekką konsystencją doskonałe do aplikacji w ten sposób, jaki czynią to Japonki, czyli warstwa na warstwę. Jestem niezwykle ciekawa działania na mojej skórze, która jak wiecie jest dość wymagająca w pielęgnacji z uwagi na skłonności do powstawania zmian atopowych. 



Serum Lock-In-Moist na dzień i na noc 
Mocno nawilżające wodne serum zawierające skoncentrowany Super Hyaluronic Acid. Preparat jest prawdziwym zastrzykiem nawilżającym dla skóry oraz pomaga zatrzymać w jej wnętrzu zapasu wilgoci na wiele godzin. Serum zmniejsza widoczność oznaki zmęczenia i sprawia, że cera zyskuje zdrowy wygląd i jest odświeżona i wypełniona. 

Lotion z formułą Lock-In- Moist do częstego stosowania
Japoński silnie nawilżający lotion, zawiera Super Hyaluronic Acid. Gwarantuje utrzymanie optymalnego poziomu wilgoci w skórze i przeciwdziała procesom starzenia. 

Kremowy żel oczyszczający do mycia twarzy
Krem o puszystej konsystencji w kontakcie z wodą zamienia się w kremową piankę, która doskonale oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń. Pozostawia skórę idealnie czystą, znakomicie nawilżoną i jedwabiście wygładzoną. 

Hydro - żel wypełniający skórę na dzień i na noc
Luksusowy preparat o delilatnej, żelowej konsystencji, który łączy w sobie udoskonalające działanie kremu i serum. Dzięki wysokiemu stężeniu Super Hyaluronic Acid bardzo intensywnie nawilża i wypełnia skórę, pozostawiając efekt aksamitnie miękkiej i gładkiej cery.

Głęboko nawilżająca maska w tkaninie
Japońska maseczka w płacie na twarz, nasączona całą buteleczką serum z 3 rodzajami kwasu hialuronowego - Super Hyaluronic Acid głęboko nawilża, orzeźwia i wygładza skórę. 

Miałyście styczność z tymi produktami?. Jak oceniacie ich działanie? 

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. ja przymierzam się do zakupu tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zakupiłam właśnie najbardziej znany z tej firmy Lotion i mam nadzieję że super się sprawdzi szczególnie teraz w lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo teraz wrzutek i recenzji tych kosmetyków się pojawiło, chętnie zerknę w ich stronę w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają zachęcająco, ciekawe jak z działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjrzę się tym produktom przy najbliższej wizycie w rossmanie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żel oczyszczający by mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...