03.04.2017

Nowości w szafie | SheIn, New Balance, Lu Boo

Za oknem piękna pogoda, czas więc na uzupełnienie szafy o wiosenne ubrania. Kila dni temu przyszła mi paczka z SheIn. Pisałam Wam już, że uwielbiam kurtki typu bomber jacket? Skusiłam się na kolejny egzemplarz, tym razem w odcieniach czerni i beżu. Kurtka jest w rozmiarze XS. Zamówiłam również spodnie, które niestety okazały się na mnie za krótkie, nie wiem gdzie wkradł się błąd, bo opis na stronie wskazuje na to, że powinny leżeć na mnie idealnie. 

Sportowe buty to moja miłość. Na Instagramie jakiś czas temu pokazywałam Wam moją małą kolekcję do której trafiły ostatnio piękne New Balance z serii WL420DPE, czyli jedne z najzgrabniejszych butów NB. Wyglądają zjawiskowo na nodze, zdecydowanie robią całą stylizację. Z myślą o wiośnie zamówiłam kilka par espadryli Lu Boo






New Balance - 199 zł 




Espadryle - Buotsklep (39 zł, 54 zł, 49 zł)
 

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Ale ty masz piękne włosy :D mi się spodnie bardzo podobają. szkoda że za krótkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna kurteczka, świetny wiosenny motyw

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka mega! Buty mają bardzo fajny design, ja myślę nad ich najdroższym modelem do biegania bo kupił mnie zarówno ich design jak i jakość.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...