30.04.2017

Nowości kosmetyczne, czyli co kupiłam na promocji w Rossmannie

Dzisiaj przychodzę do Was z moimi zakupami, które udało mi się zrobić na promocji w Rossmannie. Takie akcje to idealna okazja do uzupełnienia kosmetycznych zapasów oraz wypróbowania nowości w atrakcyjnych cenach. Do koszyka wrzuciłam 10 pozycji. Większość z nich to przemyślane produkty, których używam w codziennym makijażu. 


1. Korektor Maybelline Affinitone 03 Sand to mój codzienny makijażowy niezbędnik, który każdego dnia wędruje pod moje zmęczona oczy, idealnie maskując cienie. Trafia on również na powieki jako baza pod cienie. 

2. Błyszczyk Miss Sporty Precious Shine 310 Gorgeous Mandarine to nowość w mojej kosmetyczce, która urzekła mnie pięknym, koralowym odcieniem, idealnym na wiosnę i lato.

3. Lakier Rimmel w kolorze 300 Glaston Berry to mój absolutny ulubieniec, który prawie zawsze wędruje na stopy. 

4. Lakier Miss Sporty 130 to piękna czerwień, która również często gości na moich stopach. 

5. Pomadka Wibo Matte Intense 4 to kolor, który praktycznie codziennie mam na ustach. Jest to piękna, dość nieoczywista, bardzo twarzowa czerwień wpadająca w koral. 

6 i 7. Tusze Eveline to nowości, których wcześniej nie testowałam. Jestem ciekawa jak sprawdzą się na moich rzęsach, bo na ogół tusze tej marki spisują się rewelacyjnie. 

8. Pomadka Eveline Aqua Platinum w odcieniu 486 to również nowy zakup,. Miałam już pomadki z tej serii z których byłam zadowolona, mam nadzieję że ten kolor również przypadnie mi do gustu. 

9. Cień Manhattan Multi Effect 95R Mad Maroon to dość uniwersalny produkt, którego używam zarówno do dziennych jak i wieczornych makijaży. Możecie zobaczyć tutaj jak wygląda w akcji. 

10. Puder Rimmel Stay Matte 006 Warm Beige to mój pewniak, który zapewnia długotrwały mat, a przy tym nie jest mocno widoczny na skórze. 

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Cakiem spore zakupy. Ja zdecydowałam się jedynie na bibułki matujące z Wibo oraz balsam do ust Eos :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo nowości, ja też troszkę zaszalałam na zakupach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. pozycję nr 10 i ja kupiłam, faktycznie dobry produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie tym postem przypomniałaś mi, że zapomniałam kupić korektor Affinitone :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...