06.01.2017

Catrice HD Liquid Coverage, zachwyt czy rozczarowanie?

Podkład marki Catrice to chyba jeden z najbardziej pożądanych kosmetyków w ostatnim czasie. Nie mogłam przejść obojętnie obok fali pozytywów na jego temat i sama skusiłam się na zakup. Swój egzemplarz kupiłam w Hebe za około 28 zł.  Spośród 4 dostępnych odcieni wybrała ten o numerze 030, czyli Sand Beige, który wydawał się najbardziej zbliżony do koloru mojej skóry. Jest to odcień lekko opalony, wpadający w żółte tony, bardzo neutralny. Jedni porównują Catrice do Estee Lauder Double Wear, inni szukają w nim zamiennika Revlona. Podkład w swojej konsystencji i działaniu faktycznie bardzo przypomina DW. Plusem jest to, że pięknie stapia się ze skórą, jest przy tym niewyczuwalny na skórze. Bardzo ładnie kryje, wyrównuje koloryt, idealnie matuje na wiele godzin. Podkład jest bardzo trwały, nałożony wcześnie rano wytrzymał na mojej skórze bez poprawek do późnego wieczora. Skóry tłuste i mieszane powinny być bardzo zadowolone z jego działania, skóry suche może przesuszać. Minusem jest dla mnie to, że wtapia się w skórę w błyskawicznym czasie, zastyga na niej, trzeba na prawdę bardzo szybko z nim pracować żeby uniknąć wpadki. Muszę znaleźć na niego sposób, być może wypróbować go w połączeniu z mocniej nawilżającym kremem lub zamienić dłonie, którymi dotychczas go aplikowałam na pędzel lub gąbeczkę. Podkład jest dla mnie sporym zaskoczeniem i w pełni podzielam zachwyty na jego temat. 


Miałyście? Podzielacie zachwyty? 

Pozdrawiam! 

14 komentarzy:

  1. Bardzo mnie on ciekawie bo wszyscy chwalą ale nie mogę nigdzie dostać bo wykupione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również ciągle nie mogę go kupić, jasny odcień jest permanentnie wykupiony :(

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie ten podkład to hit, ale korektor z tej serii już tak fajny nie jest ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasny kolor i tak jest za ciemny, więc mnie nie interesuje :) No chyba, że wprowadzą jaśniejszy odcień :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym, niestety...

      Usuń
  5. chyba dla mego bladego lica nie bardzo taki odcień jest... ale wygląda interesująco nie powiem:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie wypróbować - tyle zachwytów na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy do cery naczynkowej będzie się nadawał?

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam go! ♡♡♡ Zdecydowanie zamień dłonie na gąbeczkę lub pędzel typu flat top i problemy z aplikacją powinny pójść w zapomnienie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie opakowanie jest niepraktyczne, bo często się przemieszczam i po prostu za którym razem by mi się zbiło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro piszesz, że sprawdzi się do skóry mieszanej to muszę go wypróbować, jak znowu pojawi się w Naturze, do Hebe nie za bardzo mam po drodze

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, jeśli lubicie koty i chciałybyście wygrać mascarę Estee Lauder w moim pierwszym konkursie, zapraszam! PS. Koty są naprawdę urocze;)
    http://testujzkotami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebie wygląda pięknie, mi niestety nie pasował żaden kolor :( Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się. :) Oby u mnie też tak ładnie się prezentował.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...