20.11.2016

Nowości w szafie | Shein, Romwe, Aliexpress, Zara

Po dość długiej nieobecności przychodzę do Was z nowościami ubraniowymi, które trafiły do mojej szafy w ciągu ostatniego czasu. Kilka dni temu przyszła mi przesyłka ze sklepu Shein, a w niej kurtka/narzutka w stylu bomber jacket i długi, szary sweter z naszywkami. Z obydwu rzeczy jestem bardzo zadowolona, są naprawdę świetnej jakości. Sweter wygląda niezwykle stylowo, idealnie współgra z szarymi dodatkami. 

Chyba nikogo nie zaskoczę tym, że jestem ogromną fanką koszul. Uwielbiam je za to, że zawsze wyglądają dobrze, zarówno do eleganckich jak i luźnych zestawów. Zazwyczaj wybieram te z ciekawym wzorem, tak jak koszula w paski z Romwe, czy te, które zamówiłam na Aliexpress. Każda z nich kosztowała około 40 zł. Przesyłka szła do mnie ponad miesiąc. Ostatnią rzecz, którą chciałabym Wam pokazać to parka z Zary (399zł). Od dawna miałam w planach zakup porządnej kurtki w odcieniu khaki z pięknym obszyciem. Ta z Zary spełnia niemal wszystkie te cechy. Bardzo ładnie wygląda na sylwetce, jest dość ciepła, myślę że sprawdzi się jesienią jak i zimą.

Kurtka / Narzutka - SheIn (rozmiar XXS)



Sweter - SheIn (rozmiar uniwersalny)


Koszula - Romwe (rozmiar M)



Koszule - Aliexpress (rozmiar S)


Parka - Zara (rozmiar XS)


Pozdrawiam! 

8 komentarzy:

  1. super jest ten szary kardigan z naszywkami

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna parka, uwielbiam takie kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się koszula w pasy z Romwe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula w paski podoba mi się najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chúng tôi cung cấp các loại thuốc để điều trị các vấn đề sức khỏe khác nhau, sử dụng một loại thuốc được đưa ra và hạt có thể chữa khỏi bệnh hoàn toàn.

    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Panu Di Apotik
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Epilepsi

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...