21.11.2016

Aztecka narzutka i sweter z naszywkami, czyli dwa szybkie zestawy | SheIn

Dzisiaj mam dla Was dwa szybkie i proste zestawy, które często towarzyszą mi na co dzień. Obydwie rzeczy, które dzisiaj Wam pokażę pochodzą ze sklepu SheIn. Tak jak pisałam Wam w ostatnim wpisie jestem z nich bardzo zadowolona. Świetnie sprawdzą się do luźnych stylizacji, czyli takich, w których czuję się najlepiej. Lubię wzór aztecki, mam dużo ubrań właśnie w tym princie. Sweter z naszywkami to mój absolutny hit. Długi, ciepły, w dodatku w moim ulubionym kolorze, czego chcieć więcej?

Kurtka - Shein (rozmiar XXS)
Bluzka - H&M
Spodnie - no name
Torebka - Farbotka



Sweter - SheIn (rozmiar uniwersalny)
Bluzka -H&M
Spodnie - SheIn
Buty - Nike
Torebka - Farbotka




Pozdrawiam! 

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...