02.10.2016

Koszula w koty i szare rurki, czyli nowości od SheIn

Dzisiaj przychodzę do Was z dwoma nowościami, które przyszły do mnie ze sklepu SheIn. Skusiłam się na koszulę w koty, która bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Mam do nich słabość, trzy kolejne już lecą do mnie z Chin z Aliexpress. Koszule są na tyle uniwersalne, że świetnie sprawdzają się do wielu stylizacji. Ja noszę je zarówno ze szpilkami jak i sportowym obuwiem. Drugą rzeczą są spodnie z wysokim stanem w kolorze szarym. Świetnie leżą, są obcisłe i bardzo wygodne. Lubię spodnie z chińskich stron ze względu na ich długość, nigdy nie muszę ich skracać :)

Koszula - SheIn
Spodnie - SheIn
Torebka - Farbotka
Buty - CCC




Śledź mnie na Instagramie, codziennie pojawią się tam nowości :) 

Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz! Ale fajna koszula!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam koty, dlatego koszula bardzo bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej kotki! Piękna koszyla ;) i śliczna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks to share this post its all information is really very nice and useful.

    Cheap Clip In Hair Extensions
    Real Hair Wigs
    Malaysian Curly Hair

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie! :) Bardzo podoba mi się koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobny problem ze spodniami. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę o zakupach w tym internetowym sklepie, ale zawsze boję się, że przyjdzie do mnie coś zupełnie inaczej wyglądającego niż na zdjęciu. Jak to często bywa na allegro w przypadku chińskich marek. Jednak te rzeczy, które zamówiłaś całkiem dobrze wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog i prześliczna koszula! Pozdrawiam serdecznie :) http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...