20.09.2016

Modowa lista życzeń na jesień

Kalendarzowa jesień zbliża się wielkimi krokami. Lubię jesień za swój specyficzny urok, ciepłe swetry, płaszcze, ramoneski, chusty. Jesień jest jedną z ulubionych pór roku jeśli chodzi o modę. Powoli uzupełniam swoją szafę o cieplejsze dodatki. Na liście rzeczy do kupienia znalazła się kurtka w stylu bomber jacket, długi sweter, koszule, których w mojej szafie nigdy za wiele. Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moimi modowymi odkryciami ze sklepu Romwe, które chętnie widziałabym w swojej szafie. 

1|2



3|4




5|6


A jak wygląda Wasza lista życzeń na jesień?

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. ખૂબ જ સારો લેખ એક મિત્ર, તે સારી હશે તો છેલ્લા નિવેદન વત્તા તારણો ચિત્રકામ માં સરળતા માટે તારણો. સાદર ચાલુ સ્ટોર Zahra હર્બલ વિશ્વસનીય અને ઇન્ડોનેશિયા માં સૌથી તમારા બ્લોગ (સફળતા) માટે અવાજ હંમેશા સફળ છે
    =======================================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ========================================================

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się mega te sweterki z wiązaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, najbardziej podoba mi się pierwsza kurtka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy wybrałaś, sama chciałabym tą pierwszą kurteczkę i długi kardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Długi sweter z warkoczami - cudowny po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje must have to ubrania w kolorze khaki i bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza kurtka super, sama od 3 dni się zastanawiam nad taką ale nie mam pojęcia jaki kolor :) drugi sweterek śliczny *.*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...