07.08.2016

Trzy razy tak, czyli o przesyłce ze sklepu SheIn

SheIn i Romwe to dwa sklepy z którymi stale współpracuję. Obywa lubię, rzadko kiedy trafiam na ubrania z których nie jestem zadowolona. Większość z nich noszę i sprawdzają się bez zarzutu. Kilka dni temu przyszła do mnie paczka z trzema nowościami, w tym strój kąpielowy, białe spodnie z wysokim stanem i czarna kurtka w stylu bomber jacket. To moje drugie bikini z chińskiej strony. Lubię ten fason, miski są delikatne usztywnione. Białe spodnie to moje must have na wiosnę i lato. Te są bardzo ładnie uszyte, idealnie przylegają do ciała. Na kurtkę w takim stylu polowałam od dłuższego czasu. Ta z SheIn jest bardzo przyzwoita, choć nieco rozczarowały mnie jej ściągacze, które nie spełniają swojej funkcji.  

Bikini - SheIn - rozmiar S
Buty - CCC


Bluzka - New Look
Spodnie - SheIn - rozmiar S
Buty - CCC
Torebka - Farbotka




Bluzka - H&M
Spodnie - SheIn - rozmiar S
Kurtka - SheIn - rozmiar S
Buty - CCC
Torebka - Farbotka



Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. We wszystkim wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta bluzeczka, w wersji jako sukienka też wyglądałaby super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie, zazdroszczę figury, nigdy takiej nie miałam i raczej mieć nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ciuszki, ale najbardziej w oko wpadła mi Twoja torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tu dużo pisać...ładnemu we wszystkim ładnie 😊 A jako, że Ty masz to tego dobry styl, to wyglądasz w tych ciuszkach obłędnie ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ten strój kąpielowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta torebka jasna piękna i bluzka z tego zestawu w tej chwili do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  8. super ciuszki! też byłabym zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. strój bardzo mi się podoba,spodnie też :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwie pierwsze propozycje cacunio :) Kurtka do mnie nie przemawia, ale to tylko dlatego, że oczyma wyobraźni widzę ją na sobie i to nie byłby miły widok ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle piękne stroje :). Wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super trafiłaś z tym bikini, leży na Tobie idealnie :) Spodnie zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne rzeczy!
    ostatni look extra! :))
    miłego dnia <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Very chakanaka Nyaya shamwari, zvingava nani kana mashoko okupedzisira ndinoiitawo mhedziso kuti vakasununguka achiafungisisa. mberi kuri ruzha kubva kuchitoro zahra mishonga akavimbika uye pakukura Indonesia nokuda Blog renyu (kubudirira) anogara kubudirira
    =======================================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ========================================================

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...