23.08.2016

Jeansowe szorty z Romwe i nowości z second handu

Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami, które trafiły do mojej szafy w ciągu ostatniego czasu. Przyszła do mnie paczka ze sklepu Romwe, a w niej jeansowe szorty z wysokim stanem. Zamówiłam je w rozmiarze S. Świetna jakość, gruby, porządny materiał. To już kolejne szorty z chińskiego sklepu z których jestem zadowolona. 

Bluzka - H&M
Spodenki - Romwe
Buty - CCC



W lumpeksie udało mi się kupić kilka ciekawych rzeczy w niskich cenach. Za całość zapłaciłam 55 zł. 

Sweter Atmosphere 7 zł 


Sweter Sophie 8 zł


Bluzka Miss Selfridge 8 zł 



Koszula Jasmine 9 zł 


Narzutka New Look 6 zł 


Bluzka Atmosphere 7 zł 


Sukienka Mela Loves London 10 zł


Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. wszystko bardzo mi się podoba, słodki kotek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sweterek w azteckie wzorki wyjątkowo wpadł mi w oko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodenki są po prostu idealne, ciężko znaleźć takie w naszych sklepach!

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka czarna najlepsza wow:D pokaż się nam w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szorty super no i mega podoba mi się bluzeczka w pieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne szorty a ta szara bluzka cudo!
    Zapraszam do mnie
    http://stylizacjemodauroda.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki sam sweter jak ty i też kupiłam go w lumpeksie, chodzi mi o ten z kotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aztecki sweterek piękny! I muszę przyznać, że te spodenki z Romwe mają wyjątkowo schlebiający figurze fason!

    OdpowiedzUsuń
  9. निष्कर्ष रेखांकन मध्ये सोपी शेवटचे वाक्य अधिक निष्कर्ष तर खूप चांगला लेख एक मित्र, ते अधिक चांगले होईल. संबंधित सुरू आपल्या ब्लॉग (यश) स्टोअर Zahra इंडोनेशिया मध्ये हर्बल विश्वसनीय आणि सर्वात मोठी आवाज नेहमी यशस्वी आहे
    =======================================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ========================================================

    OdpowiedzUsuń
  10. Możesz zdradzic gdzie jest dokładnie Twój punkt zaopatrzeń? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...