12.07.2016

Jeansowe szorty z naszywkami od Romwe

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jeansowe szorty, które przyszły do mnie kilka dni temu ze sklepu Romwe. Przesyłka doszła w tempie ekspresowym, a sam produkt bardzo przypadł mi do gustu. Szorty wyglądają identycznie jak na zdjęciach podglądowych na stronie sklepu. Bardzo dobre jakościowo, z grubszego jeansu. Plusem jest też wysoki stan, który osobiście uwielbiam. Mój rozmiar to S. 

Bluzka - H&M
Szorty - Romwe
Buty - CCC



Jak Wam się podobają?

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Teraz bardzo podobają mi się wszelkie ciuchy z naszywkami, super spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie wyglądasz, ja nie jestem na tyle odważna aby nosić szorty

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te spodenki. Naszywki dodają im jeszcze większego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bosko :D uwielbiam szorty z wysoki stanem, a do tego te naszywki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie bardzo przemawiają do mnie takie naszywki ;/ chyba nie mój gust

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej kochana, napisałam do Ciebie meila :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Attractive post i really like this post and its information is really very nice.

    Best Hair Extensions
    Brazilian Hair Bundles

    OdpowiedzUsuń
  8. Vrlo dobar članak prijatelj, bilo bi bolje da posljednja izjava plus zaključci za jednostavnost u izradi zaključaka. i dalje se tiče buke iz trgovine Zahra biljni pouzdan i najveći u Indoneziji za svoj blog (uspjeh) je uvijek uspješna
    =======================================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ========================================================

    OdpowiedzUsuń
  9. Deming Prof.Li PHD - Doctor, the world-renowned University graduate, Vig Power Cornell University, USA. He served as a doctor at the Calcium Softgel University of Wisconsin, Obat Herbal Miom USA, is currently the founder of Green World Group and head of the Obat Jantung Bocor leadership of strategic Obat Penyubur Kandungan planning development of Green World Group, has contributed to Obat Vitiligo Green World Group in terms of innovation, development and research.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...