29.06.2016

Nowości | Second Hand, Vices, LuBoo, Farbotka

Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami z mojej szafy. Ostatnio coraz częściej zaglądam do lumpeksu i jak widać po pracy też można znaleźć jeszcze coś wartego zakupu. Z ostatnich łupów jestem bardzo zadowolona, wszystko jest w stanie idealnym. Za całość zapłaciłam niecałe 50 zł. W sklepie Butosklep kupiłam znane już chyba wszystkim meliski marki Vices w kolorze beżowym. Moje są w rozmiarze 36. Jeszcze nie miałam okazji w nich chodzić, ale wydają się być wygodne. Skusiłam się też na espadryle LuBoo w aztecki wzór. Uwielbiam tego typu buty, świetnie sprawdzają się na co dzień, bo są szalenie wygodne. Uzupełniłam też zapasy o nowe klapki do torebki Puro, którą ostatnio najczęściej noszę ze sobą. Uwielbiam ją! 

Kombinezon Parisian Collection 15 zł


Bluzka H&M 12 zł


Bluzka Atmosphere 8 zł 


Bluzka Tammy 6 zł


Spodnie New Look 7 zł 


Ze sklepu Butosklep zamówiłam meliski Vices 49,90 i espadryle Luboo 54,90 zł 



Klapki do torebki Puro 39 zł / szt. 


Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Wszystko jak najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak oglądam twoje zakupy to zawsze zastanawia mnie, dlaczego zamias jednej porządnej i dobrej gatunkowo rzeczy wolisz worek używanych albo wątpliwej jakości z Chin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie moda tak szybko się zmienia, że nie warto inwestować w drogie rzeczy, mam tu na myśli ubrania. Jedyną rzeczą na którą mogłabym wydać więcej pieniędzy są buty, torebka i zegarek. Zresztą nie uważam, że ubrania, które kupuję są złej jakości. Uwierz, że w rzeczach kupionych w lumeksie chodzę latami, wielokrotnie je prałam i nadal wyglądają jak nowe. Nie mam parcia na markowe ubrania z wyższych półek, wolę kupić taniej i bez żalu się z tym rozstać jak przestanie mi się za jakiś czas podobać. Ubrania z chińskich sklepów również lubię, owszem zdarzają się rzeczy słabej jakości, ale dotychczas rzadko na takie trafiałam. Większość ubrań porównałabym jakością do tych z sieciówek. Także tak, wolę kupić rzeczy tańsze i bez wyrzutów sumienia wyjść w nich z dzieckiem na plac zabaw niż górnopółkowe, przy których nie zawsze cena idzie w parze z jakością ;)

      Usuń
  3. fantastyczne zakupy, ubrania wyglądają jak nowe, też czasami zaglądam do lumpków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa jakości tych "melisek". Czy guma nie jest bardzo twarda i jak się sprawują przy dłuższym chodzeniu. Wyglądają prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa :) Guma jest raczej miękka, fajnie dopasowuje się do nogi, ciekawe jak sprawdzą się na dłuższe dystanse.

      Usuń
  5. Wszystko oprócz akcesoriów do torebki przygarnęłabym z zamkniętymi oczami! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. łowy świetne! a skąd te jeansy z dziurami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chińskiego sklepu, chyba Shein z tego co pamiętam.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...