09.06.2016

Nowości | Second hand, F&F, Sheinside

Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami, które trafiły do mnie w ciągu ostatnich kilku tygodni. We wtorek wybrałam się do lumpeksu, gdzie kupiłam trzy bluzki, wszystkie leżą idealnie, więc zakupy uznaję za udane. Niestety ceny w moim ulubionym lumpeksie mocno poszły w górę, więc wybieram tylko to, co faktycznie mi się przyda. W Tesco wpadły mi w oko espadryle ze złotą nitką, które pięknie prezentują się na stopach. Zdecydowanie przyciągają uwagę i nieraz "robią" całą stylizację. Podobne buty tworzy marka Luboo, której rzeczy możecie znaleźć m.in na allegro. Ze sklepu Sheinside dostałam trzy rzeczy, w tym spodnie z efektem ombre, które mam na sobie na poniższych zdjęciach. Niebawem pokażę Wam je w całości. 

Bluzka George 10 zł


Bluzka Atmosphere - 8 zł 


Bluzka Yd 8,50 zł 


Buty F&F 55 zł 
Spodnie SheIn



Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Świetne te buciki :) ogólnie całe zakupy bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udane łowy 😉 A buty śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. same fantastyczne rzeczy jak nowe i po taniości, super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ta bluzeczka w lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza bluzka i buty na prawdę świetne :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie dziewczęce bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeglądając Twoje poprzednie lumpeksowe zdobycze na myśl przychodzi mi tylko jedno - Jakim cudem?! Świetne ciuchy za taką cenę, tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...