27.06.2016

Cytrynowa sukienka od SheIn

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam zestaw z sukienką w soczystym, świeżym i energetycznym kolorze cytryny. Sukienka ma ciekawe wykończenia na dole i przy rękawach, dlatego też od razu zwróciła moją uwagę na stronie sklepu. Niestety okazała się na mnie za długa, dlatego założyłam do niej pasek. Jest w rozmiarze XS. Buty, które mam na sobie pochodzą z CCC. Kupiłam je zeszłego lata i nadal świetnie mi służą. 

Sukienka - SheIn
Buty - CCC
Torebka - Farbotka



Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. żółty to nie mój kolor ale Ty wyglądasz pięknie w tej sukience

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, taka intensywna, w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta sukienka, idealna na lato ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka cudna. Szukam właśnie ubrań w tym kolorze- idealny na lato!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor świetny na lato i z tym paskiem bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten kolor. Pięknie wyglądasz a sukienka ma świetny krój :)

    http://silviaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sukienka, ale przygarnęłabym inny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna, idealna na letnie wojaże:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...