08.05.2016

Zakupy kosmetyczne (-49% Rossmann) i ubraniowe (H&M, Farbotka)

Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami kosmetycznymi i ubraniowymi, które trafiły do mnie w ciągu ostatnich kilku tygodni. Promocja w Rossmannie -49% na kolorówkę po raz kolejny przyciągnęła mnie na zakupy. Do koszyka wrzuciłam tusz, który jest dla mnie nowością Eveline Extension Volume. Pierwsze próby już za mną i jak się okazało produkt jest rewelacyjny. Szkoda, że tak późno na niego trafiłam. Tusz znakomicie wydłuża rzęsy, nadaje im objętości i głębokiego, czarnego koloru. Skusiłam się również na zakup pomadek, których aktualnie używam najczęściej, czyli Eveline Aqua Platinum 478 i matowej pomadki z Wibo 2. Często łączę je razem, uwielbiam efekt końcowy jaki pozostawiają na ustach. Eveline daje przyjemne nawilżenie, a Wibo mat i trwałość, razem według mnie tworzą duet idealny. Wibo nałożona solo ciężko rozprowadza się na ustach, przy pomocy Eveline ten problem całkowicie znika. Nowością dla mnie jest pomadka Eveline z serii Color Edition w odcieniu 709 Coral Red. Zakochałam się w tym kolorze od pierwszego nałożenia. Pięknie ożywia twarz, niestety sama w sobie pomadka nie należy do najtrwalszych, szybko znika z ust, a szkoda, bo kolor jest wyjątkowy. 

W H&M skusiłam się na białe szorty z wysokim stanem (59,90 zł), które są dla mnie pozycją obowiązkową latem do łączenia z crop topami. Zdecydowałam się też na nową torebkę marki Farbotka, tym razem jest to Puro (169 zł) w wersji kremowej na sezon wiosna/lato. Klapki, które posiadam to Mosaic Gold, Garden i Rose Pompons. Uwielbiam te torebki! Mimo niewielkich rozmiarów są bardzo pojemne. Plusem jest też ich waga, są niesamowicie lekkie. 




A jak Wasze zakupy w Rossmannie? Udało Wam się upolować to, co chciałyście? 

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Looo jaka fajna ta torebka, i ma wymienne klapki!!:D Super pomysl:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ta torebeczka jest bardzo atrakcyjna! super pomysł ;) no i extra zakupy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka z wymienną klapką! :D też chcę! <3 tylko ja mam duży portfel i nie wiem czy by się do niej zmieścił... ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spodenki, przydałyby mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodenki są super! Idealne na tę pogodę, bo robi się coraz cieplej, a przy okazji wieje straszny wiatr i sukienki podwiewa :) A moje spodenki trochę się poprzecierały.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...