15.05.2016

Spodnie z dziurami od Romwe

Lubicie spodnie z dziurami? Bo ja bardzo! Dlatego też skusiłam się na kolejną parę, która jest totalnie w moim stylu. Najczęściej wybieram te z wysokim stanem, bo w takich czuję się najlepiej. Lubię też, kiedy spodnie idealnie przylegają do nóg. Te, które dzisiaj chciałabym Wam pokazać posiadają wszystkie te cechy. Jestem z nich bardzo zadowolona i z pewnością będą to jedne z ulubionych spodni w mojej szafie. Mój rozmiar to S. Połączyłam je z crop topem w azteckie wzory, który całkiem niedawno udało mi się kupić w second handzie.

Bluzka - sh
Spodnie - Romwe
Buty - Deichmann



Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. sliczna bluzka z sh ;) a spodnie jak spodnie, wyglądają przeciętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. raczej nie mój styl, ale za to bluzeczka ładna :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie wczoraj robiłam zakupy w Romwe i się nad takimi spodniami zastanawiałam, ale w końcu nie wiedziałam jaki byłby mi potrzebny rozmiar i na razie odłożyłam ten zakup, za to w koszyku wylądowały 2 śliczne kostiumy kąpielowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ominął mnie szał na spodnie z dziurami, ale te bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie świetne, oj chciałabym je :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wystarczyło ubrać szpilki żeby całość nabrała bardziej kobiecego wyrazu, wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szpilki nadają charakteru każdej stylizacji :) Twoja w całości jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...