23.05.2016

Pastelowe Love, czyli strój dnia w bieli i różu

Lubicie pastele? Ja bardzo! Zimą i jesienią króluje u mnie czerń i szarość, latem z kolei lubię jasne odcienie, w tym właśnie biel i pudrowy róż. Ostatni kolor toleruję jedynie w jego zgaszonej wersji, mocne róże są zdecydowanie nie dla mnie. Białe spodnie to pozycja obowiązkowa w mojej szafie, wiosną i latem często je noszę, podobnie jak szpilki w kolorze nude, choć ostatnio coraz częściej stawiam na wygodę i wybieram buty na płaskiej podeszwie.  Torebka z wymiennymi klapkami to mój absolutny ulubieniec. Klapka Rose Pompons idealnie pasuje do dzisiejszego zestawu :) 

Bluzka - lumpeks
Spodnie - SheIn
Buty - Janta
Torebka - Farbotka




Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. aaale ładny outfit:)
    http://karolinastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie jasne, pastelowe połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie! Bluzka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka jest prze-genialna <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw świetny, ale najbardziej podoba mi się bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś prześliczna i zawsze fantastycznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne szpilki! :) A jakie masz piękne, długie włosy! :) Kiedy dodasz jakiś wpis o pielęgnacji włosów? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spodnie. ;]
    Lubię stylizacje w jasnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie są rewelacyjne!!
    https://mmhairismylife.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Awesome Fashion blog, Get more details About the
    Fashion and beauty blogs click on link,
    http://www.angelmstyle.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...