19.05.2016

Nowości z second handu

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje najnowsze zdobycze z lumpeksu. Ostatnio króluje u mnie wzór aztecki, który uwielbiam! W zeszły wtorek udało mi się kupić piękną sukienkę z tym printem, która idealnie sprawdzi się na upalne dni. Kupiłam też dwie pary crop topów bez których nie wyobrażam sobie lata. Łączę je z szortami lub spódnicami z wysokim stanem. 

Sukienka Atmosphere 20 zł


Bluzka River Island 8 zł 


Crop Top - New Look i Ribbon - 4 zł / szt


Sukienka Denim Co (dla córci) - 17 zł 


Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Bluzeczka z baskinką i jeansowa sukienka cudo <3 w SH czasami można znaleźć niezłe perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne zakupy, sukienka prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz oko do takich cudeniek! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzka z river island bombowa!;) masz szczęście do takich perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem skąd Ty wynajdujesz te perełki, ale są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta pierwsza sukienka - sama bym chętnie kupila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne łupy! sukieneczkę też mamy, upolowaną i małej nosi się świetnie (y)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobną sukienkę do tej z pierwszego zdjęcia upolowałam na targu, ze ściągaczem w pasie i długa za kostki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja raz w tyg chodze teraz juz byłam 3 bo czekam na moją spódnice czy sie przeceni i zaraz jade zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super topy, będziesz pięknie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...