23.04.2016

Zdobycze lumpeksowe

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam cztery rzeczy, które udało mi się upolować w jednym z ulubionych lumpeksów. Ostatni wpis z nowościami z second handu pojawił się w sierpniu. Odkąd zaczęłam pracę rzadko chodzę na dostawy, ale jak widać nie tylko rano można upolować coś fajnego. Aztecki wzór jest jednym z moich ulubionych motywów na ubraniach, dlatego też tak bardzo jestem zadowolona z wtorkowych zakupów. 

Marynarka Y.d. 21 zł 


Sukienka New Look 11 zł 


Crop Top 9 zł


Bluzka George 10 zł


Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. jakie fajne :) zwłaszcza ta sukienka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne zdobycze :)wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  3. czy ta bluzeczka jest w koty?;) piękna! zazdroszczę zdobyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajne ciuszki. :)
    Uwielbiam chodzić do SH. Można wybrać naprawdę super rzeczy za przystępną cenę. I co ważne dobrej jakości. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta marynarka i bluzka w koty świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie ładne te ciuszki!
    Ja już dawno nie chodziłam po lumpeksach, chyba pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cuda :) W moim mieście w lumpeksach jest porażka nie ciuszki :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bluzeczka za dyszkę świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarka jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne! Ja niestety mimo szczerych chęci i wielu brób nie jestem w stanie upolować w lumpeksie czegokolwiek, w czym dało by się wyjść do ludzi.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...