24.04.2016

Zakupy i przesyłki | Ekobieca, Joico, Janda

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam nowości kosmetyczne, które trafiły do mnie w ciągu ostatniego czasu. Skusiłam się na zakupy w jednej z ulubionych drogerii internetowych, czyli ekobieca. Zamówiłam dwa podkłady Revlon 180 Sand Beige i 240 Medium Beige, które do jutra możecie kupić w promocji 22,99 zł. Pewnie wiecie że Revlon w końcu wprowadził ulepszenie w postaci pompki, dlatego też sklep wyprzedaje starą wersję Colorstay. Do wirtualnego koszyka wrzuciłam też tusz Hean Maxxi Lash Flexi, który miałam okazję testować i bardzo go lubiłam. Zamówiłam też korektor Maybelline Affinitone w odcieniu 03 Sand, który służy mi jako korektor pod oczy w codziennym makijażu. Nowością jest matowa pomadka Bourjois Rouge Velvet Edition w kolorze 09 Happy Nude Year. Pomadka ma piękny, nienachalny odcień koralu, jednak produkt sam w sobie jest moim zdaniem trochę przereklamowany. Po tylu pozytywnych opiniach spodziewałam się czegoś więcej. Chyba marka Bourjois nie jest mi pisana, bo to już któryś produkt z kolei, który nie spełnia do końca moich oczekiwań. Jako produkt niespodzianka dostałam pigment Makeup Revolution


W ramach współpracy z marką Joico otrzymałam szampon i odżywkę z serii dodającej objętości Body Luxe. To moja pierwsza przygoda z produktami profesjonalnymi, więc tym bardziej jestem ciekawa jak sprawdzą się na moich włosach. Wypatrujcie recenzji :)

Kolejne nowości to produkty polskiej marki Janda, która od września dostępna jest w drogeriach Rossmann. Kosmetyki te dedykowane są głównie kobietom dojrzałym, jednak opinie na tyle mnie zachęciły, że postanowiłam przekonać się o nich na własnej skórze.  Do testów otrzymałam dwa kremy - Nr 1 Krem na dzień dobry i dobranoc oraz Żelazko zmarszczek, a także 3 maseczki. Z pewnością podzielę się z Wami opinią jak sprawdziły się na skórze, która wielkimi krokami zbliża się do 30 :)



Miałyście któryś z tych produktów? Jak Wasze wrażenia?

Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. o podkładach z Revlon słyszałam sporo dobrych rzeczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałaś, że pomadka Happy Nude Year jest w odcieniu koralu i zapragnełam ją mieć <3 u mnie te pomadki się sprawdzają :D revlona też uwielbiam :) i nie mogę doczekać się wersji z pompką <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z korektora Affinitone nie jestem za bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jestem ciekawa tych produktów od Joico ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcamy do wypróbowania :) Na pewno znajdziesz coś dla siebie!

      Usuń
  5. Joico coraz bardziej mnie przyciąga :) a Janda to produkty chyba jeszcze nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na opinię o kosmetykach Janda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rownież zawitało u mnie joico tylko inna seria:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rouge edition wysuszał mi usta, ale znalazłam sposób - wcześniej wklepuję nieco pomadki ochronnej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kremy Janda zbierają dość pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele dobrych opinii już słyszałam na temat tych produktów. Teraz tylko trzeba je spróbować gdzieś dorwać. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...