27.04.2016

Narzutka khaki od SheIn

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam narzutkę ze sklepu SheIn, która przyszła do mnie w paczce z bejsbolową sukienką, którą pozywałam Wam w poprzednim wpisie. Kolor khaki jest jednym z moich ulubionych, tuż obok czerni, szarości i bieli. Dłuższe okrycia są hitem tegorocznej wiosny, możemy je spotkać w większości sieciówek. Na pierwszy rzut oka narzutka nie do końca przypadła mi do gustu, jednak po wyprasowaniu okazała się zupełnie przyzwoita. Mój rozmiar to XS.

Narzutka - SheIn - link do strony
Bluzka - no name
Spodnie - Romwe
Torebka - Farbotka
Buty - Deichmann




Podobne narzutki znajdziecie tutaj:


1|2|3|4

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Ja mam ostatnio fazę na narzutki :D Ta bordowa bardzo wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego typu narzutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie na Tobie wygląda, ale mam wrażenie, że na zdjęciu wydawała się być z grubszego materiału.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...