17.04.2016

Black and white, czyli o prostym, codziennym stroju dnia

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jeden z zestawów w moich ulubionych kolorach, czyli bieli i czerni. Klasycznie, prosto i wygodnie, czyli tak jak lubię najbardziej. Dobrze czuję się w tak stonowanej kolorystyce. Poza tym uwielbiam paski, spodnie z dziurami i frędzle, więc można powiedzieć, że ten strój totalnie wpisuję się w mój gust. Bluzka, którą mam na sobie to dosyć świeży zakup. Pokazywałam Wam ją niedawno na blogu. Kupiłam ją w H&M za 39,90 zł. Spodnie są ze sklepu Romwe. Zamówiłam rozmiar S. Bardzo ładnie leżą. Torebkę Puro z wymiennymi klapkami również miałyście okazję oglądać we wpisie z wiosennymi nowościami. Tym razem wybrałam tą z frędzlami, która jest moim faworytem, uwielbiam ją! Buty to klasyczne, czarne czółenka z Deichmanna

Bluzka - H&M 
Spodnie - Romwe - link do strony
Torebka - Farbotka
Buty - Deichmann






Jak wam się podoba? Lubicie zestawy black and white?

Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Zestaw black and white zawsze się sprawdza :D, świetna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw :) Ja uwielbiam czarno białe paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyglądasz :) Bluzeczka jest cudowna, a ja uwielbiam paski :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że się podoba! Klasyczny, skandynawski look :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba, lubię taką prostotę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie proste stylizacje! :3
    Piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja;) ja koniecznie muszę kupić bluzeczkę w paski, tyle, że może z krótkim rękawkiem lub na ramiączkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz piękną, kobiecą figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie super :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie zestawy - sama często tak kończę, gdy w pospiechu nie zdążę nic konstruktywnego wymyślić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie czarno-białe zestawy, ale nie przepadam za paskami. Wolę kwiaty lub kropki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie zestawiania :) Piękna figura :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...