16.03.2016

Narzutka i sweter, czyli o przesyłce z SheIn + wiosenna wishlista

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam dwie nowości, które przyszły do mnie ze sklepu SheIn. Skusiłam się na narzutkę o kroju waterfall z rękawami z ekoskóry, która będzie idealna na wiosnę. Bardzo przypadła mi do gustu. Wygląda identycznie jak na zdjęciach zamieszczonych na stronie sklepu. Zamówiłam najmniejszy rozmiar, czyli XS. Druga rzecz to długi sweter, który spodobał mi się na zdjęciach podglądowych. Jakość bardzo pozytywnie zaskakuje. Sweter jest niesamowicie miękki i miły w dotyku. Spodziewałam się jednak, że będzie nieco krótszy. Wydaje mi się, że jestem za niska żeby nosić ubrania o takiej długości. Sweter jest w rozmiarze uniwersalnym. 

Przy okazji chciałabym podzielić się z Wami moją wiosenną wishlistą. Może znajdziecie też coś dla siebie.

1/2/3/4

5/6/7/8

9/10

Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Poklikane moja droga :)
    Co do ubrań to najbardziej podoba mi się biały sweterek :) na wiosnę jak znalazł :)
    Choć powiem Ci , że zniechęciłam się do zakupów online z tych wszystkich chińskich stronek i teraz sięgam raczej po ubrania stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej irytuje to, że wymiary często znacznie różnią się od tych podanych na stronie :/ Kiedyś przyszła do mnie kurtka, która była szersza w biuście o 20 cm :P Na jakość w większości nie narzekam. Wiadomo, że bywają lepsze i gorsze ciuchy, ale ogólnie jestem na tak.

      Usuń
  2. Czarna sukienka z wiązaniem jest przepiękna, ale bym i tak takiej nie założyła :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Biały sweterek cudny, poklikałam - jakbyś mogła kliknąć u mnie, będę wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny sweter :) Podobają mi się też tego typu narzutki, ale w komentarzach często widzę opinie, że rękawy są wąskie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny płaszczyk ten beżowy :) i biały sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie narzutki oraz kardigany :) W SheIn można znaleźć perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. narzutka i sweter sa boskie

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie narzutki to świetna opcja na nadchodzącą wiosnę kiedy to nie wiadomo jak sie ubrać- raz jest chłodniej raz cieplutko :) bardzo podoba mi się ta pierwsza opcja. Piękne włosy ! Serdecznie zapraszam również do siebie: www.stylbe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. sweter ME-GA! Ale za to rękawy narzutki mi się nie podobają, mogłyby być z trochę innego materiału. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może kogoś zainteresuje..
    Koszulka z miarką umożliwiającą pomiar przyrostu włosów z dokładnością do 1cm!!
    Zapraszam: http://allegro.pl/koszulka-do-pomiaru-porostu-wlosow-wlosomaniaczki-i6105893206.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...