06.02.2016

Zakupy, czyli o nowościach ekobieca, Rimmel i Rossmann

Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami, które trafiły do mnie w ciągu ostatniego miesiąca. W drogerii ekobieca zamówiłam jeden z ulubionych podkładów, czyli Revlon w odcieniu 180 Sand Beige do skóry tłustej i mieszanej. Bardzo podoba mi się polityka sklepu, która oferuje nam punkty w zamian za dokonane zakupy. Ja często wykorzystuję je do zamawiania próbek, dzięki czemu mogę wypróbować dotąd nieznane mi produkty. Plusem sklepu jest również niski koszt wysyłki - zawsze wybieram opcję odbioru paczki w placówce pocztowej (3,99 zł). Zebrane punkty przeznaczyłam na próbki podkładu Ingrid Mineral Silk&Lift i Bourjois Healthy Mix. Marka Rimmel po raz kolejny obdarowała mnie swoimi produktami, a dzisiaj przyszły kolejne trzy pomadki z serii The Only 1. 


W Rossmannie do koszyka wrzuciłam dwa szampony marki Isana i jeden Alterra. Najmniej z całej trójki spodobała mi się niebieska wersja, kupiłam ją na wypróbowanie i niestety ale moje włosy niezbyt się z nią polubiły. Szampon dość mocno je puszy, nie wyglądają po nim korzystnie. Kupiłam również jeden z ulubionych kremów do rąk marki Neutrogena, który idealnie nawilża moje dłonie zimą. Używam go głównie na noc, na dzień jest zdecydowanie za bardzo treściwy. 


Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Też lubię zakupy na ekobieca :)
    fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupki ;)
    Też lubię Revlon Colorstay :)
    Miłego wieczorku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten krem Neutrogena :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie robiłam zakupów na ekobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale pewnie kiedyś skuszę się na podkład Revlon. Muszę tylko dobrać odpowiedni odcień i zapolować na promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię Isanę za odżywki do włosów i płyny do kąpieli :)

    vereeben-art.bglogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tę czerwoną kredkę Rimmel - jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie koniecznie w końcu zamówić podkład revlonu, wszyscy go chwalą a ja jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wypróbować w końcu szampon Isany z mocznikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy! :) Isana i Neutrogena to naprawdę fajne firmy

    OdpowiedzUsuń
  11. Też zamawiam z ekobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat
    OBAT PENYUBUR KANDUNGAN

    OdpowiedzUsuń
  13. http://agiiz.blogspot.com/2016/02/najlepsze-produkty-ziaja.html?m=1
    Cudowne kosmetyki i świetny wpis :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...