13.02.2016

The Only 1 Lipstick, czyli nowość od marki Rimmel

Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami, które wypuściła na rynek marka Rimmel. Mowa o nowej serii pomadek The Only 1, które dostępne są w 13 odcieniach. Do mojej kosmetyczki trafiły trzy kolory: 200 It's a Keeper, 008 Under My Spell i 510 Best Of The Best. Pierwszy z nich do kolor delikatny, idealny do dziennych makijaż. Dwa kolejne to mocno nasycone, wyraziste odcienie. Często brakuje mi odwagi do noszenia tak intensywnych kolorów na ustach. Mimo to kolory są przepiękne i z pewnością znajdą wiele zwolenniczek. Cena pomadek to 29,99 zł / 3,4 g

To pierwsza taka szminka! The Only 1 odmienia bieg historii. Wielozadaniowa, wyjątkowa – odpowiada na wszystkie Twoje potrzeby. Doskonałe połączenie wyrazistego koloru, nawilżenia i całodziennego komfortu. Specjalny kształt ułatwia aplikację.

Jak Wam się podobają? Niebawem napiszę Wam o nich nieco więcej! 

Pozdrawiam!

23 komentarze:

  1. Niezbyt powalajaca recenzja. Tak jakbys przepisala cos z ulotki reklamujacej produkt. Szminki ogladalam w drogerii i sa mega napigmentowane i trwałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest recenzja, a właśnie zapowiedź nowości, które będę testować ;) Recenzja pojawi się za jakiś czas, także spokojnie :)

      Usuń
  2. Dwusetka ma fajny odcień. W moim guście. Ciekawa ta nowość. Po pomadki Rimmela ze starych linii czasami sięgam. Nie powalają może trwałością, ale kolorki mają fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, zdecydowanie nr 200 ma najpiękniejszy kolor:) Czekam na recenzję

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Środkowy kolorek jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwień powala, piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Szkoda tylko, że już mam otwartych ze dwadzieścia szminek;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w czerwieni <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby 200 był mniej błyszczący byłby idealny...

    OdpowiedzUsuń
  9. 200-tka wpadła mi w oko :-) Ciekawe jak na żywo się prezentują. Jeszcze ich w moim mieście nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie moje kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie ciekawie się zapowiada pierwsza po lewej (nr 200)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam 008 Under My Spell i jestem mega zadowolona :) dostałam ją w prezencie i na prawdę moim zdaniem kolor jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  13. 200 jak najbardziej w moim stylu, będę musiała się za nią rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mi tylko jeden kolorek przypadł do gustu, ale wykończenie i trwałość super!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne odcienie, cudownie się prezentują, aż chce się mieć

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zachwycona kolorami, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie moje kolory, choć jestem ciekawa jak sprawdzą się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...