15.02.2016

Nowości w szafie, czyli o przesyłce z Romwe i SheIn

Kilka dni temu otrzymałam dwie przesyłki z chińskich sklepów Romwe i SheIn. Zamówienie z pierwszego sklepu okazało się nietrafione. Skusiłam się na spódnicę z eko skóry, która niestety jest na mnie za mała i za krótka. Jej rozmiar to S. W paczce zabrakło koronkowej bluzki, podejrzewam, że została wykupiona. 





Przesyłka z SheIn okazała się zdecydowanie lepsza. Pierwsza rzecz, którą zamówiłam jest szara kurtka / narzutka z rękawami z eko skóry. Jakość jest w porządku. Jedyną rzeczą do której mogłabym się przyczepić są dość szerokie rękawy. Mój rozmiar to XS. 





Kolejną rzeczą jest luźna bluzka, która spodobała mi się głównie ze względu na nadruk. Jej rozmiar to S. 





Koszula w usta od dawna znajdowała się na mojej wish liście. W końcu zdecydowałam się ją zamówić i nie żałuję. Bardzo ładnie wygląda na żywo, choć materiał jest dosyć sztuczny. Jest w rozmiarze S. 





Ostatnia rzecz to czarna sukienka z koronkowymi wstawkami. Całkiem ładna, z niezłej jakości materiału. Mój rozmiar to XS. 





Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Super prezentują się te ubrania;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, świetne nowości, bardzo ładne ubrania, wszystko doskonale na Tobie leży

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie koszule no i ta bluzeczka w koguciki jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka w koguty i kurtka świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z całego zamówienia podoba mi się tylko koszula w usta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że ta spódniczka nie wypaliła, bo prezentuje się całkiem nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula w usta - najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula w usta jest mega :)
    Zapraszam do mnie:
    https://ichellecosmetic.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka w usta jest obłędna, to nasz zdecydowany ulubieniec;) Biała w fajne wzory zawsze świetnie się sprawdzi;))
    Wyglądasz świetnie, zreszta wszystkie te rzeczy bardzo ładnie na Tobie wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka w koguciki jest mega

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula w usta i ostatnia sukienka to rzeczy, które najbardziej mi się podobają :) Ja ostatnio trafiłam na fajne ubrania z Romwe, nawet pokazywałam na blogu niedawno :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...