30.01.2016

Nowości w szafie, czyli sweter i torebka od SheIn

Kilka dni temu przyszły do mnie dwie zaległe rzeczy ze sklepu SheIn. W paczce znalazł się biały sweter, który jest w rozmiarze uniwersalnym. Będzie dobry dla osób noszących rozmiary od XS-M. Jakościowo wypada bardzo dobrze, jest miły w dotyku i bardzo ciepły. Skusiłam się też na małą, czarną torebkę na łańcuszku, która ma idealny dla mnie rozmiar. Na co dzień wybieram małe, poręczne torebki, które pomieszczą najpotrzebniejsze rzeczy. 

Sweter - link do strony
Torebka - link do strony




Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Świetna ta torebeczka :) Niestety ja mam bana na kupowanie małych, czarnych torebeczek :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :D W moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny sweterek chociaż wygląda na dość delikatny- ciekawe jak się zachowa w praniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze super wybory i pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze super wybory i pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny sweter, jestem tylko ciekawa jak z jakością ubrań z shein? Jak zachowują się po praniu? zapraszam do mnie na medycynę estetyczną i pielęgnację skóry http://www.ustaangeliny.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość z SheIn jest naprawdę w porządku. Zawiodłam się do tej pory na pojedynczych egzemplarzach, reszta zamówień bez zarzutu. Niemal wszystkie rzeczy były wielokrotnie prane i póki co nic się z nimi nie dzieje.

      Usuń
  7. Sweterek super, ale jeszcze bardziej podoba mi się czarna torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko śliczne:) Ale tak sobie myślę, że przy Twojej urodzie każdy ciuch i dodatek będzie prezentował się bombowo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszy zestaw to niezmiennie biel+czerń;)
    Zawsze w modzie i klasycznie;))
    Sweterek wygląda obłędnie;) Pasuje Ci;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w swojej kosmetyczce ten krem pod oczy GoCranberry. Polecam, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. This post very best for hair fashion i really like this post its hair style is very best.

    Brazilian Curly Weave
    I Tip Hair Extensions

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...