16.01.2016

Nowości ubraniowe ze sklepu SheIn

Dzisiaj mam Wam do pokazania dwie nowości ze sklepu SheIn. Skusiłam się na zamówienie kolejnej bluzki z wiązaniem na dekolcie, tym razem w kolorze ceglastym. Bluzka jest w rozmiarze XS. Dekolt jest dość duży, muszę popracować nad jego dokładniejszym związaniem. Materiał jest elastyczny, przyjemny w noszeniu. Drugą rzeczą są czarne, jeansowe rurki z wysokim stanem. Moje są w rozmiarze M, ale śmiało mogłam zamówić mniejszy rozmiar, bo minimalnie odstają mi w talii. Spodnie o takim kroju są dla mnie bardzo komfortowe w noszeniu. Jestem pewna, że się polubimy.

Bluzka - link do strony
Spodnie - link do strony



Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Bluzka mnie wprost zachwyciła <3 Świetnie wyglądasz w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się takie sznurowane bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój monitor przekłamuje i bluzka wyświetla mi się czerwona :) Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podobają takie bluzki :) świetnie się prezentują! :)

    vereeben-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten kolorek musi być u mnie jednak kolor bardziej kłania się mu czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tego typu dekolty !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka przepiękna, chociaż kolor niezbyt mój, ale najważniejsze że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...