21.01.2016

Jestem w miesięczniku Claudia

Na początku grudnia napisała do mnie pani Agata - redaktorka urodowa pracująca dla miesięcznika Claudia z propozycją wzięcia przeze mnie udziału w materiale na temat tanich kosmetyków godnych polecenia. Przyznam, że zrobiło mi się niesamowicie miło, bo to ogromne wyróżnienie dla mnie i mojego bloga, tym bardziej, że znalazłam się w elicie najlepszych blogerek urodowych w Polsce. O swoich kosmetycznych hitach napisały również Alina z bloga Alina Rose, Paulina z bloga Alter Ego, Natalia z bloga Blondhaircare, Agnieszka youtubowa nissiax83, Ania z bloga Anwen i Magda z bloga Idalia Style



Pozdrawiam!

30 komentarzy:

  1. Gratuluję tak wspaniałego wyróżnienia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupię tę gazetę, choćby tylko żeby Wasze recenzje poczytać :D No chyba, że moja mama już ją kupiła ;) Wielkie gratulacje i zazdraszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, wspaniałe wyróżnienie i pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Bardzo lubię te kosmetyki z isany :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, gratulacje! więcej takich "artykułów" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję, kiedyś to było moje ulubione pismo kobiece

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) na pewno jest to bardzo mobilizujące, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje i oby więcej takich sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Fajnie, że ktoś docenia twoją pracę (oprócz czytelników:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Congratulations !
    W którym numerze na styczeń czy luty ?

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję, podobne kosmetyki bym poleciła, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje! Kupie magazyn, zeby zobaczyc co polecilyscie!

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję! super wyrożnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyróżnienia, muszę sobie sprawić ten numer Claudii:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, to faktycznie wyróżnienie - serdeczne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Ale zasłużyłaś, prowadzisz świetnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, wyborowe towarzystwo :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...