22.12.2015

Rossmann i Kuferek Natury, czyli nowości kosmetyczne i nie tylko

Wczoraj zapukał do mnie kurier ze świąteczną przesyłką od Rossmanna. Paczka niezmiernie mnie ucieszyła, bo oprócz nowości kosmetycznych znalazło się kilka ciekawych gadżetów, które z pewnością będą umilać mi zimowe wieczory. Termofor w sweterku totalnie mnie zauroczył. Pani Zosia zadbała nie tylko o sferę urodową, ale również o podniebienie :) Dziękuję! 



1. Isana - intensywny krem do rąk z 5% zawartością mocznika
2. Isana - mydło zimowe, wanilia i karmel
3. Isana - zimowy żel pod prysznic, wanilia i karmel
4. Das Exquisite - orzeszki ziemne w czekoladzie

5. Das Exquisite - belgijskie czekoladki w kształcie owoców morza z nadzieniem z orzechów laskowych
6. Termofor 
7. For Your Beauty - rękawica do masażu 
8. Alterra - mydło roślinne o zapachu werbeny i imbiru
9. Wellness & Beauty - olejek do kąpieli z lawendą prowansalską i oliwką 


Nowością, która całkiem niedawno trafiła do moich zbiorów jest lekki krem brzozowy marki Sylveco. Krem trafił do mnie dzięki uprzejmości sklepu Kuferek Natury. Produkt cieszy się sporą popularnością na blogach. Póki co jestem w fazie testowania i powoli wyrabiam sobie opinię na jego temat, ale o tym niebawem :)


Pozdrawiam!

25 komentarzy:

  1. Termofor prezentuje się cudownie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta paczuszka, termofor faktycznie uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna przesyłka od Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, zazdroszczę paczek z nowościami od Rossman :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paczuszka! A sweterkowy termofor - przeuroczy! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny prezent, termofory są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam lekki nagietkowy z Sylveco i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. To mydełko z Alterry bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa paczka;) ciekawi mnie żel pod prysznic i olejek, muszą pięknie pachnieć;)miłego testowania;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. kuferek jest cudny, a termofor wymiata

    OdpowiedzUsuń
  11. Postarali się, będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy ten termofor :)
    Mydełko w płynie Isana mam, ale lubię też i te z Alterry, więc super, że jest nowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham ten zapach mydła z Isany <3 Śliczny termofor ;) Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam nic z Sylveco co by mnie w sobie nie rozkochało :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...