14.12.2015

Paczka z Shein, czyli o trzech nowościach

W ubiegłym tygodniu przywędrowała do mnie przesyłka ze sklepu SheIn, a w niej trzy nowości. Tym razem w ramach współpracy wybrałam koszulę, która zauroczyła mnie kocim motywem, sweter i ciepły szal. Jakość zdjęć nie powala na kolana, pogoda za oknem zupełnie nie sprzyjała ich robieniu. 

Koszula jest w rozmiarze XS. Jest dość spora. Będzie dobra dla dziewczyn noszących rozmiar S i M. Jakość bez zastrzeżeń. Bardzo przypadła mi do gustu. 



Sweter jest w rozmiarze uniwersalnym. Jest na mnie dobry, choć spodziewałam się, że będzie bardziej obcisły. Dosyć ciepły, miękki, przyjemny w noszeniu.



Uwielbiam chusty, szale ze sklepu Shein. Wszystkie, które dotychczas zamawiałam były grube, ciepłe, miękkie, idealne na zimę. Bardzo Wam je polecam!




Właśnie zdałam sobie sprawę, że przegapiłam kolejną rocznicę bloga. 9 grudnia mój blog skończył 4 lata! :)

Pozdrawiam! 

17 komentarzy:

  1. Koszula jest świetna i też się na nią skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z okazji kolejnej rocznicy :D Piękna jest ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny sweterek, chociaż te koty są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 4 lat w blogowaniu;) A szal i koszula w kotki spodobały mi się najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. boska koszula! :) uwielbiam takie motywy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula jest z bawełny czy poliestru (taka jest informacja na stronie)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula bardzo mi się podoba! :) Sweterek też jest fajny, ale to nie jest mój kolor....

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne te szale i chusty :) ale mam wrażenie, że ostatnio ich ceny mocno poszły w górę. ;O

    OdpowiedzUsuń
  9. Speedily and also easy and so is usually tom venuto your way to the problems read on to receive out so it my partner and i will certainly understand whether or not it has ones simplest Ageless Alpha process for us let's weigh in the pros in addition to cons burn your own fat feed ones muscle review the pros provides quality content tom venuto is a well-known body.

    http://www.healthybeats.net/ageless-alpha.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki jest rozmiar tego płaszczyka z ostatniego zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  11. Has been to remove most waste in the human body Added Advantages Men and women get noted clearer skin color and also improved energy levels following undertaking a new detoxify Platinum Soursop There are lots of protected organic and also herbal soaps out there creating your function regarding carrying out cleansing the colon somewhat low-cost and also.

    http://www.healthybeats.net/platinum-soursop.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Idol Tan That could be the least complicated for its skin by learning your basics regarding anti aging skin care you might not singular possibly be competent to reverse ones signs involving aging but likewise able to prevent future.

    http://xaddition.net/idol-tan

    OdpowiedzUsuń
  13. Femme Youth Consistent skin purifying sessions can likewise switch the state of your touchy skin. Skin related issues can be extremely irritating and if not treated appropriately can create complexities. Ayurvedic treatment has given exceptionally successful outcomes for a wide range of Femme Youth skin infections. Dirtied condition and inappropriate dietary propensities the influences the blood in our body and it forms into skin infections like Eczema, Acne and different sorts of sensitivities.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...