19.11.2015

Nowości z SheIn

Dzisiaj kolejny wpis z nowościami ubraniowymi, tym razem ze sklepu SheIn. Jakiś czas temu dostałam przesyłkę, a w niej ramoneskę z frędzlami, kożuszek i torebkę. Pierwsza rzecz jest w rozmiarze S. Ramoneska jest genialna, bardzo dobra jakościowo, świetnie uszyta. Jest dosyć cienka, idealna na wiosnę. Kożuszek jest w rozmiarze XS. Bardzo spodobał mi się jak wygląda na zdjęciach podglądowych. Niestety w rzeczywistości nieco mnie rozczarował. Jest sztywny, nieprzyjemny w noszeniu. Kolor też okazał się inny, niż ten pokazany na stronie sklepu. Ostatnią rzecz, czyli czarną torebkę bardzo Wam polecam. Dobrze wykonana, dosyć pojemna, idealna do noszenia na co dzień jak i do bardziej eleganckich zestawów. 

Ramoneska - SheIn - link do strony
Spódnica- H&M
Torebka - SheIn - link do strony




Kożuszek - SheIn - link do strony
Spodnie - Romwe - link do strony
Torebka - SheIn - link do strony



Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Ramoneska rewelacyjna :) Kożuszek na zdjęciach też wygląda ładnie, ale wiadomo najważniejszy jest komfort noszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramoneska z frędzlami jest świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba wszystko, torebkę mam podobną z Venezia - dokładnie ten sam fason i kolor. Poklikałam we wszystko,jakbyś mogła to poklikaj u mnie też,ok?

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że z kożuszka nie jesteś zadowolona. Na zdjęciu ładnie się prezentuje no i ostatnio kuszą mnie takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka i ramoneska świetne :)) Jednak ramoneska trochę kosztuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, ani jedna ani druga rzecz dziś nie w moim stylu, ale Tobie w nich ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, mam do Ciebie ogromną prośbę! Czytałam gdzieś na Twoim blogu, że miałaś zapalenie okołoustne. Jak się go pozbyłaś, czym i ile trwało leczeni? Ja mam początki tego świństwa, a za miesiąc mam ślub! :(( Jeśli możesz, odpisz tutaj lub na mojego maila, jak Ci wygodniej. :) beatthebm@gmail.com Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...