18.11.2015

Nowości z Romwe

Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami ze sklepu Romwe. Skusiłam się na asymetryczną narzutkę, która jest w rozmiarze S. Jest całkiem niezła jakościowo, dosyć cienka, więc idealnie sprawdzi się na cieplejsze pory roku. Drugą rzeczą jest biała bluzka z ciekawym wykończeniem. Identyczną, tylko w kolorze czarnym mam już w swojej szafie. Bluzka jest w rozmiarze S. Jestem z niej zadowolona. Z pewnością wykorzystam ją do wielu stylizacji. 

Bluzka - Romwe - link do strony
Spodnie - Romwe - link do strony
Torebka - SheIn - link do strony



Narzutka - Romwe - link do strony
Bluzka - no name
Spódnica - H&M


Niebawem wracam do Was z nowymi wpisami. Nadal jestem w trakcie przeprowadzki i remontu, który na szczęście powoli zbliża się ku końcowi :) 

Pozdrawiam! 

12 komentarzy:

  1. Linki kliknięte, i narzutka i biała bluzka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zakupy! sama zastanawiałam się nad kupnem tej bluzki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą narzutkę też mam i bardzo lubię.Wszystko mi się podoba, poklikałam, jak możesz to poklikaj u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia z przeprowadzką i remontem :) We wrześniu miałam to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka bardzo mi się podoba :)
    Świetne rzeczy zamówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta narzutka, bluzeczka zresztą też ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta biała bluzeczka, totalnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...