29.11.2015

Nowości kosmetyczne - Rossmann, ekobieca

Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami kosmetycznymi, które trafiły do mojej kosmetyczki w ciągu ostatnich kilku tygodni. Pewnie jak większość z Was skorzystałam z promocji w Rossmannie -49% na kosmetyki kolorowe. Kupiłam kilka nieplanowanych rzeczy, ale ceny skutecznie zachęciły mnie do wrzucenia ich do koszyka. 

W drogerii ekobieca kupiłam jeden z ulubionych podkładów, czyli Revlon Colorstay do skóry tłustej i mieszanej w kolorze 300 Golden Beige. Zamówiłam go w cenie promocyjnej 22,99 zł (aktualnie kosztuje 26,99 zł). Lubię tą drogerię za bardzo niską cenę wysyłki, zawsze wybieram opcję odbioru paczki w placówce pocztowej (3,99 zł). W Rossmannie kupiłam niezawodny puder Rimmel Stay Matte w odcieniu 001 Transparent. Nowością jest dla mnie zachwalany rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator. Po pierwszych testach myślę, że się polubimy, choć z pewnością nie jest to produkt bez którego nie wyobrażam sobie swojego codziennego makijażu. 


Produkty do ust to moje małe uzależnienie, uwielbiam testować wszelkie nowości. Tym razem do koszyka wrzuciłam matową pomadkę Wibo Matte Intense 2, która niestety okazała się bardzo przeciętna. Muszę znaleźć na nią sposób, póki co bardzo tępo rozprowadza się na ustach przez co nie wygląda estetycznie. Kupiłam też dwie pomadki Eveline z serii Aqua Platinum w kolorze 478, których używam do codziennego makijażu. Skusiłam się też na zakup pomadki Rimmel Moisture Renew 705 Let's Get Naked. Bardzo ładny kolor, nienachalny, delikatny, idealny na co dzień.


Z produktów do oczu wybrałam dwa tusze Eveline z serii Volumix Fiberlast, w srebrnym i złotym opakowaniu. Z drogeryjnych tuszy najbardziej lubię te marki Eveline, idealnie wydłużają, pogrubiają i przyzwoicie rozdzielają rzęsy, a przy tym są tanie. 


Pozdrawiam!

31 komentarzy:

  1. Lubię ten rozświetlacz wibo, często ląduje też na powiekach

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas było tylko srebrne opakowanie... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. mam te pomadki z Eveline, są cudnee! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tusz do rzęs mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W drogerii ekobieca często jest promocja na ten podkład z Revolnu, sama również tam zamawiałam, ale kilka miesięcy temu :) No i faktycznie mają fajne opcje przesyłki :)
    Pomadki z Eveline mnie ciekawią, muszę w końcu kupić jakąś na wypróbowanie, bo dużo osób je chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam właśnie tę samą pomadkę z Eveline w kolorze 478 :) Chcąc pokazać kolor na ustach posiłkowałam się Twoimi zdjęciami ;). Nie mówiąc o tym, że właśnie dzięki Twojej recenzji zdecydowałam się własnie na ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te tusze, chociaż u mnie lepiej się sprawdza wersja złota :) A Revlon CS to u mnie nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy :) Szminki Eveline są bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  9. Korektor Rimmel i rozświetlacz Wibo to moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder Rimmel oczywiście, co ja gadam :D

      Usuń
  10. Również bardzo lubię sklep ekobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na rozświetlacz z WIBO się nie skusiłam, bo mam już odpowiedniki z Lovely i My Secret ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego testowania :) Znam jedynie puder z Rimmela, o reszcie chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten rozświetlacz i chociaż wolę kremowe produkty to ten uważam za bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię ten rozświetlacz Wibo. Tym razem skusiłam się na wersję "Silver" od Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z pomadką Eveline też się zaprzyjaźniłam :) a rzeczy do twarzy wszystkie mam bądź miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten podkład z Revlona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozświetlacz mnie zainteresował, muszę go poszukać :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie podkład z revlona ale brak pompki mnie złości

    OdpowiedzUsuń
  19. Z pierwszego zdjęcia mam oba produkty i bardzo je lubię, a Revlon w końcu zamówiłam i czekam na paczuszkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tez ostatnio kupiłam rozświetlacz z wibo, ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo tego masz!

    Zastawiałam się ostatnio, czy wypróbować ten rozświetlacz Wibo, czy ten z MySecret, ale w końcu kupiłam tamten drugi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajną matową szminkę kupiłam z Golden Rose jakiś czas temu.
    Seria Velvet Matte. Polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Diamont Illuminator udało mi się cudem zdobyć, choć przyznam że szukano go dla mnie po magazynie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również nie mogłam się oprzeć promocji w Rossmannie i kupiłam trochę kosmetyków. ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo żałuję, że nie mogło mnie być na wyprzedażach ;( chociaż w UK jest duży wybór, to brakuje mi właśnie tuszu Eveline Fiberlast, zastanawiam się rownież nad kupnem podkładu z Revlonu :D. Super zakupki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...