30.10.2015

Zamszowa ramoneska od SheIn

Zamszowe ramoneski stały się hitem tej jesieni. Niemal wszystkie sieciówki proponują nam okrycia wierzchnie wykonane z tego materiału. To fajna odmiana od tradycyjnych kurtek z eko skóry. SheIn w swojej ofercie ma kilka modeli. Ten, na który skusiłam się ja bardzo spodobał mi się na zdjęciach podglądowych. Zamówiłam najmniejszy rozmiar, czyli XS. Kurtka jest obcisła, ale w żaden sposób nie krępuje ruchów. Spodobał mi się jej fason, ale materiał z jakiego jest wykonana nie przypadł mi do gustu. Bardziej przypomina mi plusz niż tradycyjny zamsz. Ramoneska nie trzyma formy, jest zbyt miękka, wiotka. Widziałam, że te z Was, które również skusiły się na tą ramoneskę były zawiedzione. Kurtka nie jest zła, jednak spodziewałam się czegoś innego. Tak czy inaczej chętnie założę ją wiosną. 






Przy okazji chciałabym Was poinformować, że przez jakiś czas będzie mnie mniej w blogosferze. Powód - przeprowadzam się i będę miała utrudniony dostęp do internetu. Niebawem wracam!

Pozdrawiam! 

17 komentarzy:

  1. O jeny. Jaka piękna <3 za mówię sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi bardzo się podoba ta kurteczka, również sobie taką zamówiłam :) poklikałam - 38,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta ramoneska! Cudowny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice jacket :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna :D gdyby była troszkę dłuższa byłaby idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zdjęciach ta ramoneska prezentuje się super, szkoda że na żywo pozostawia troszkę do życzenia. Mimo wszystko myślę, że będzie ładnie wyglądać do sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również bardzo się podoba, kolor jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu jak weszłam to spodobał mi się wygląd Twojego bloga :* Jest bardzo estetyczny ;)
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. gdyby była czarna, to by była idealna :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...