24.10.2015

Szare rurki z wysokim stanem od SheIn

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam spodnie z wyższym stanem, które pochodzą ze sklepu SheIn. Fason high waist jest jednym z moich ulubionych, pięknie podkreśla figurę, kształtuje talię i wydłuża nogi. W swojej szafie mam kilka modeli, które noszę zamiennie. Jesienią i zimą najchętniej zakładam ciemne kolory, dlatego też skusiłam się na zamówienie szarych rurek. Standardowo wzięłam rozmiar M, bo taka rozmiarówka pasuje na mnie idealnie z chińskich stron. Niestety w tym przypadku spodnie okazały się na mnie za duże, zwłaszcza w talii. Z powodzeniem mogłam zamówić mniejszy rozmiar. Co do jakości nie mam żadnych zastrzeżeń, materiał jest solidny, a same spodnie bardzo ładnie uszyte. 




Lubicie spodnie z wysokim stanem?

Pozdrawiam! 

14 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz, klik - 18,20$ :) Ja wolę niski stan w spodniach :)

    Kochana mogłabyś mi również pomóc ? Poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    Bardzo mi zależy : http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/10/okrycia-wierzchnie-zamowienie-z-romwe-i.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, mogłyby być mniejsze. CO nie zmienia faktu, że wyglądasz w nich super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A długościowo dobre? Bo wciąż planuję zamówić stamtąd jakieś spodnie, ale jestem dosyć niska. Bluzka też piękna, skąd ona?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne :) Lubię spodnie z wysokim stanem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super są, też lubię spodnie z wysokim stanem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od dwóch lat noszę spodnie tylko z wyższym jak i wysokim stanem :) Te jak dla mnie wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za takimi spodniami, ale koszulka przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam praktycznie identyczne z zeszłorocznej wyprzedaży w Cubus (1 + 1/2 ceny). :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie spodnie, przynajmniej tłuszczyk się bokami nie wylewa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wysoki stan- zarówno w spódniczkach jak i spodniach. Masz przecudowną koszulkę! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...