13.10.2015

Skórzana spódnica od SheIn

Kilka dni temu zapukał do mnie kurier z nowościami ze sklepu SheIn. W paczce znalazły się trzy rzeczy, w tym spódnica z eko skóry, której dotyczy dzisiejszy wpis. Wybrałam rozmiar S i jak się okazało pasuje na mnie idealnie, zarówno pod względem szerokości w pasie, jak i długości. Spódnica bardzo przypadła mi do gustu, jest świetnie uszyta, z porządnej jakości materiału. Idealnie sprawdzi się jesienią do grubych, kryjących rajstop. Myślę, że przyda mi się również wiosną i latem. Bardzo Wam ją polecam!




A co powiecie na kolejny konkurs, w którym do wygrania będzie bon o wartości $120 do wykorzystania na zakupy w sklepie SheIn? Jesteście zainteresowane? 

Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też :) To moja druga skórzana spódnica z chińskiego sklepu z której jestem zadowolona. Mam nadzieję, że szybko się nie zniszczy.

      Usuń
  2. takie kroje spódniczek bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica wygląda świetnie. A konkurs, o tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi być przyjemna w dotyku! Uwielbiam eko skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że teraz wstawiasz do posta tylko po jednym produkcie :( mogłabym Cię czytać i czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety taki wymóg Susan z którą współpracuję. Ja też wolałam wstawiać wszystkie ubrania w jednym wpisie, bo w pewnym sensie nie zaśmiecałam przez to bloga tyloma postami o chińskich ciuchach, a wiem że nie każdy je lubi.

      Usuń
  6. Świetny zestaw, mi bardzo podoba się również bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz w niej jak milion dolarów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty co byś na siebie nie założyła to i tak będziesz wyglądać pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta spódnica, sama bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym bardzo chciala taki konkurs! Niedawno zalozylam bloga modowego i przydalyby sie jakieś ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna, z taką bluzeczką nawet nie wygląda drapieżnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...