27.10.2015

Chusta w azteckie wzory od SheIn

Azteckie wzory to jeden z moich ulubionych printów, tuż obok motywów zwierzęcych. Wielokrotnie pokazywałam Wam te wzory w różnych odsłonach, czy to na ubraniach czy dodatkach. W mojej szafie znajduje się mnóstwo rzeczy w jaskółki, konie, psy, koty, totalnie mnie to kupuje. Chusta z SheIn spodobała mi się jak tylko pojawiła się na stronie sklepu. Na żywo wygląda niemal identycznie jak na zdjęciach podglądowych. Bardzo dobra jakościowo, duża, idealna na jesień, w dodatku w jednym z ulubionych kolorów, czyli szarości. 



Lubicie azteckie wzory? 

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Fajnie się komponuje z ramoneską. Nie wiem czy lubię azteckie wzory, ale ta chusta mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie pokazałaś jej w zbliżeniu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta chusta, lubię takie nosić właśnie jesienią lub wiosną :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...