07.10.2015

Asymetryczne szorty od SheIn

Dziś nieco spóźniony zestaw, bo jeszcze z czasów, kiedy temperatury za oknem sięgały blisko 30 stopni Celsjusza. Asymetryczne szorty od SheIn zamówiłam w połowie sierpnia. Bardzo spodobało mi się jak wyglądały na stronie sklepu. Mój rozmiar to S. Spodziewałam się, że będą idealnie dopasowane, na to wskazywały wymiary podane w opisie. W rzeczywistości okazały się większe, dlatego są na mnie minimalnie za luźne. Ich jakość jest zadowalająca, ale mimo to nie skusiłabym się ponownie na nie




Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie pokazałaś, jak wyglądają z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie spodenki fajnie wyglądają na szczupłych dziewczynach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że za duże, ale i tak wyglądasz w nich pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo wszystko te spodenki i to do takich nóżek, wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają jak spódniczka, ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie spodenki, ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie to wygląda, choć mnie jakoś ten krój nie kręci, na innych mi się podoba. Szkoda, że rozmiarówka nie trafiona

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne rzeczy, na zdjęciach nie widać że są za duże.
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te szorty, ale nigdzie wcześniej nie mogłam ich znaleźć :)

    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog zapraszam też na mój http://vanillianatt21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...