26.10.2015

-49% na kolorówkę w Rossmannie, czyli o moich planach zakupowych

Rossmann po raz kolejny szykuje dla Nas promocję -49% na kosmetyki kolorowe. Informacja ta pojawiła się kilka dni temu na facebooku. Akcja rusza od 2 listopada i tradycyjnie będzie podzielona kategoriami. To świetna okazja żeby uzupełnić swoją kosmetyczkę o kilka nowych pozycji. Na swojej liście zakupowej mam parę sprawdzonych produktów, których używam od dawna, ale nie byłabym sobą gdybym nie chciała przetestować czegoś nowego. 

2-6.11.2015: -49% zniżki na produkty do makijażu ust
7-13.11.2015: -49% zniżki na produkty do makijażu oczu
od 14.11.2015: podkłady, pudry i róże



Kultowe już pomadki Bourjois z serii Edition Velvet od bardzo dawna chodzą mi po głowie. Chyba przed ich zakupem powstrzymuje mnie jedynie ilość posiadanych przeze mnie produktów do makijażu ust, jednak z okazji zbliżających się wielkimi krokami świąt chętnie wypróbuję coś nowego. Zaciekawił mnie kolor Nude-ist, przyjrzę się mu bliżej w drogerii. Z produktów do ust z pewnością kupię pomadkę Eveline Aqua Platinum w kolorze 478 [recenzja], czyli moim ulubionym odcieniu na co dzień. Uwielbiam ten produkt ze względu na piękny kolor i komfort noszenia na ustach. Pomadka ma przeciętną trwałość, ale idealnie nadaje się do poprawek w ciągu dnia. Kolejny produkt, który lubię mieć w swojej kosmetyczce to matowy cień Manhattan w odcieniu 95R Mad Maroon [recenzja]. Używam go na co dzień zamiennie z cieniami z palety Makeup Revolution Flawless Matte. Zawsze robię jego zapas na promocjach, bo cena regularna jest dość wysoka (około 18 zł). Tusz, który z pewnością trafi do mojego koszyka to Eveline Volumix Fiberlast [recenzja]. Jest to produkt, który początkowo mnie nie zachwycił, jednak z upływem czasu kiedy zmieniała się jego konsystencja zmieniały się też jego właściwości. Tusz fenomenalnie wydłużał moje rzęsy, pogrubiał je. Przy kilku warstwach rzęsy wyglądały jak sztuczne. Używałam go kilka miesięcy, długo pozostał świeży. Kolejna pozycja na mojej zakupowej liście to korektor Maybelline Affinitone [recenzja], który codziennie wędruje na okolice pod oczami. Bardzo dobrze kryje, nie wysusza, rozświetla. Przypudrowany utrzymuje się na mojej skórze cały dzień, jest bardzo komfortowy w noszeniu. Kolejne dwa produkty to nowości, które z chęcią wrzucę do koszyka. Rozsławiony rozświetlacz Wibo kupię z czystej ciekawości. Nie mam dużego doświadczenia z rozświetlaczami, raczej nie używam ich w codziennym makijażu. Na początek chciałabym kupić coś taniego, myślę że Wibo będzie dobrym wyborem. Ostatni produkt to puder Manhattan, który zebrał sporo pozytywnych opinii na wizażu i blogach. Aktualnie kończę puder Rimmel i mam ochotę na coś nowego. 

A jak wygląda Wasza zakupowa lista? 

Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. ja może kupię sobie serum do rzęs z eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A miałaś złotą wersję tego tuszu Eveline? Moim zdaniem jest zdecydowanie lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może w końcu skuszę się na Bourjois Velvet Matte, a poza tym na pewno zakupię jakiś tusz do rzęs i cienie Maybelline Color Tattoo :) Znając życie nie obejdzie się też bez jakichś lakierów do paznokci, ale to już okaże się na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na korektor affinotona to sama bym zapolowała, i na jakiś fajny eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w zeszłym roku jak była podobna akcja chciałam się skusić na coś z Bourjois, ale jak zobaczyłam ceny wyjściowe, który były podniesione do granic możliwości i z tych cen zrobiona promocja...to zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że zawsze są promocje na to, czego akurat nie potrzebuję :)
    Teraz poszukuję jakichś dobrych pędzli do makijażu, ale w drogeriach widziałam, że ceny do najniższych nie należą.
    Chociaż te cienie w promocji też wyglądają kusząco i ostatecznie coś nowego zjawi się w mojej kosmetyczce.
    Jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że listy nam się częściowo pokrywają, gdyż ja będę polować na Maybelline Color Tattoo Mattes, Eveline Volumix Fiberlast i chyba zrobię zapas Lash Sensational :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te cienie z Manhattana w drogeriach internetowych można kupić nawet za 2,50 ;) Ja jeszcze do końca ne wiem co kupię, mam zapasy, więc nie będę szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pomadkę Velvet też poluję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szminki z Bourjois to coś co muszę mieć :) Są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i znowu te świnie nienażarte będą na bezczela wszystko macać i otwierać. już kupiłam wymacane cienie - tym razem bojkotuje tę promocję. a najgorsze ze pracownicy olewają i nie pilnują i wszytko jest zmacane. Ohyda...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten puder z Manhattana, pudełko szybko się rozwaliło jednak sam produkt jest genialnyyyy :D polecam z całego serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobra promocja, jest na co polować.
    Zazwyczaj drogeria internetowa ma lepsze ceny, ale to jest naprawdę mega obniżka.
    Inna sprawa, że zazwyczaj ciężko podejść w ogóle do półek. A jak już się człowiek przedrze to okazuje się, że niewiele zostało ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozświetlacz Wibo mam i jest świetny. Będę polować na więcej kolorów Bourjois i na ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podczas poprzedniej promocji kupiłam rozświetlacz Wibo i bardzo go polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś czuję, że wykupię pół drogerii :) Mam pomadkę z Eveline i mega polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...