10.09.2015

Paczka pełna niespodzianek, czyli o przesyłce od Rossmanna

Kilka dni temu zapukał do mnie kurier z przesyłką od pani Zosi, która wypełniona była po brzegi produktami marek własnych Rossmann. Paczka po raz kolejny bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, bo znalazły się w niej produkty, które wcześniej nie były mi znane, tak więc jeszcze milej będzie mi je testować. Wielki ukłon za spersonalizowany prezent oraz liścik, który wywołał uśmiech na mojej twarzy. Dziękuję! 


Zawartość kryła w sobie torbę plażową, która z pewnością przyda mi się w przyszłe wakacje oraz sporo ciekawych kosmetyków - Isana żel pod prysznic z miodem kwiatowym (2,99 zł / 300 ml), olejek do włosów Alterra (14,99 zł / 50 ml), balsam do rąk z ekstraktem z kwiatów wiśni i ekstraktem z kwiatów róży Wellness & Beauty (10,99 zł / 100 ml), żel do mycia twarzy i demakijażu oczu Isana Young (10,99 zł / 100 ml),  naprawczą maseczkę do twarzy Rival de Loop (1,69 zł / 2 x 8 ml), elektryczną szczoteczkę do oczyszczania twarzy Rival de Loop (39,99 zł /  1 szt. ,w zestawie 4 wymienne głowice i baterie) i produkt spersonalizowany, czyli krem do twarzy intensywnie pielęgnujący Babydream Med (12,99 zł / 50 ml). 


Jak możecie się domyśleć najbardziej ciekawi mnie szczoteczka do twarzy. Dotychczas nie miałam styczności z tego typu urządzeniami, dlatego nie pozostaje mi nic innego jak przekonać się o jej właściwościach na własnej skórze. 

Ucieszył mnie kolejny żel pod prysznic Isana z limitowanej edycji, bardzo je lubię! 

Wiele dobrego czytałam też o olejku do włosów Alterra. Być może dorówna mojemu ulubionemu olejkowi Isana, który służy mi w codziennej pielęgnacji do zabezpieczania i wygładzania końcówek. 

Krem do rąk to pozycja obowiązkowa w mojej kosmetyczce zwłaszcza zimą. Z miłą chęcią wypróbuję ten z Wellness & Beauty, zwłaszcza, że z tej serii wypróbowałam olejek do ciała, który jest moim faworytem zarówno pod względem właściwości, jak i cudownego zapachu. Używanie go to czysta przyjemność dla zmysłów. 

Żel do mycia twarzy może sprawdzić się przy używaniu szczoteczki Rival de Loop, choć jego skład nie do końca do mnie przemawia, zwłaszcza alkohol na czwartym miejscu w składzie. 

Maseczki do twarzy z mocznikiem jestem szalenie ciekawa. Ostatnio kosmetyki z mocznikiem stały się pozycją obowiązkową w mojej łazience (m.in szampon i krem do twarzy Isana). 

Prezentem spersonalizowanym jest krem do twarzy Babydream Med, który przeznaczony jest do pielęgnacji skóry suchej i atopowej, czyli takiej jak moja. 



Miałyście któryś z tych produktów? 

Pozdrawiam!

24 komentarze:

  1. Jakie cudowności, aż zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam maseczkę, ale byłam średnio zadowolona. Szczerze mówiąc, nie trafiłam jeszcze na produkt z Rival de Loop, który by mnie satysfakcjonował :(

    OdpowiedzUsuń
  3. same wspaniałości, przyjemnego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znać jak sprawdza się olejek do włosów Alterry, czytałam że ma świetny skład .

    OdpowiedzUsuń
  5. To Alterra ma olejek do włosów?? Nie wiedziałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem bardzo ciekawa tej szczoteczki do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohoho, ale fajna paczuszka :) Pozazdrościć i miłego testingu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam żel pod prysznic i lubię jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę :) Jestem ciekawa olejku ^_^

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę takich niespodzianek! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę szczególnie szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam marki własne Rossmanna, mam nadzieję że wszystko będzie Ci dobrze służyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super paczuszka :) Krem do rąk z Wellness&Beauty na pewno wypróbuję tej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczoteczka do oczyszczania twarzy bardzo mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam zawartość już u innych dziewczyn , bardzo lubię ich kosmetyki Wellness & Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna paczuszka. Świetna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też jestem ciekawa tej szczoteczki do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Co trzeba zrobic zeby dostac taka paczke od rossmana ??

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...