12.09.2015

Jesień z Shein, czyli 14 rzeczy, które warto mieć w szafie

Odkąd rozpoczęłam współpracę ze sklepem SheIn często tworzę listę rzeczy, które chętnie widziałabym w swojej szafie. W ostatnim czasie nieco zmieniłam swój styl, więcej w nim sportowych, luźnych akcentów. Bardzo polubiłam jeansy, zwłaszcza te z wysokim stanem, które pięknie wydłużają, wysmuklają nogi i genialnie kształtują sylwetkę. Na mojej modowej liście znalazły się też dłuższe swetry i narzutki, bo tych zdecydowanie u mnie za mało. Jesienią w szafie każdej kobiety nie może zabraknąć też czarnej, klasycznej ramoneski. Te ze sklepu SheIn mogę Wam z czystym sumieniem polecić. Mam kilka modeli i każdy z nich uwielbiam. Ich mocną stroną są okrycia wierzchnie, które w większości są bardzo dobrej jakości. Przeglądając stronę trafiłam na kilka ciekawych spódnic, idealnie pasowałyby jesienią do czarnych, kryjących rajstop. Kolejne must have w mojej szafie to koszule, bez których nie wyobrażam sobie jesieni. Zazwyczaj łączę je ze spodniami z wysokim stanem i ramoneską. 



1|2|3|4



5|6|7



8|9|10



11|12



13|14

Zdradźcie co Wy planujecie nabyć tej jesieni. Co znalazło się na Waszej liście must have?

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Fajna ta kurteczka z frędzlami i szary płaszcz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana świetne propozycje :) Kliknęłam we wszystkie linki :) powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobny płaszczyk ten szary widziałam w Zarze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się czarna kurtka numer 2 :)
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam sweterek nr 5 :) Wygląda tak jak na zdjęciu :) Ale nie polecam go chudzinkom bo jest dość duży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie (obie pary) i koszula w usta spodobały mi się. Moja lista must have na jesień - jest na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszą kurtkę też bym chętnie przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka nr 2 i wszystkie sweterki podbił moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...