29.09.2015

Biała sukienka od Romwe

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam białą sukienkę ze sklepu Romwe, która nie przypadła mi do gustu, zarówno pod względem wyglądu jak i jakości wykonania. Zauważyłam, że niemal wszystkie białe sukienki zamawiane na chińskich stronach prześwitują, co praktycznie uniemożliwia ich noszenie. Mimo to myślałam, że w tym przypadku będzie inaczej. Sukienka wyglądała ciekawie na modelce, dlatego skusiłam się na jej zamówienie. Niestety w rzeczywistości mocno mnie rozczarowała. Materiał jest sztuczny, śliski i bardzo się gniecie. Zamówiłam rozmiar S, który okazał się na mnie za duży.




Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Pięknie Ci w niej, szkoda, ze tak bardzo się gniecie, nie znoszę prasować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, nie lubię i nie mam czasu na prasowanie, dlatego najchętniej wybieram takie ubrania, które tego nie wymagają :)

      Usuń
  2. Ja już ostatnio zamówiłam sweter z Romwe, pokazałam go we wpisie o gumkach Invisibobble :D Weszły w niego dwie moje koleżanki, ale kolor ma tak cudny, że jakoś będę próbować go zmniejszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no z tymi rozmiarami różnie bywa. Kiedyś zamawiałam parkę, która miała o jakieś 15 cm więcej w biuście niż wynikało to z wymiarów podanych na stronie :P

      Usuń
  3. Bardzo ładna jest ta sukienka, szkoda że taki niewypał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o ciuszki to sklep Romwe niestety często mnie zawodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie cierpię prasować, więc mijam gniecące się tkaniny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj nie. Wygląda mega tandetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał jest fatalny, nie dość że się koszmarnie gniecie to jeszcze strasznie prześwituje :/

      Usuń
  7. Piękna jest, tylko szkoda, że tak się gniecie ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...