09.09.2015

Biała, koronkowa sukienka od SheIn

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam białą, koronkową sukienkę, która przyszła do mnie jakiś czas temu ze sklepu SheIn. Zamówiłam ją latem, kiedy temperatury sięgały blisko 35 stopni Celsjusza. Spodobała mi się jak wygląda na modelce. W rzeczywistości okazała się całkiem ładna, choć spodziewałam się po niej lepszej jakości. Sukienka ma regulowane ramiączka. Materiał jest cienki, przez co sukienka delikatnie prześwituje, niezbędna jest cielista, najlepiej bezszwowa bielizna. Sukienka jest w rozmiarze S. 





Pozdrawiam!

22 komentarze:

  1. Chyba jestem zbyt pruderyjna, bo dla mnie ta sukienka wygląda zbyt nocnie, piżamowo;). Ale Tobie w niej pięknie;). Pozdrawiam i Obserwuję:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi kojarzy się dokładnie tak samo ;) chyba przez tą koronkę. Gdyby była grubsza wyglądałaby lepiej, a tak wygląda trochę jak koszula nocna :P

      Usuń
  2. Prosta i piękna, takie właśnie mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście raczej bym jej nie zamówiła :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz i ja na pewno nie skusiłabym się na nią, ale na modelce bardzo mi się spodobała i zaryzykowałam.

      Usuń
  4. Dekolt dość nieudanie odszyty -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Biel+koronka to dla mnie zawsze niewinny i elegancki zestaw :) Pięknie wyglądasz w tej sukience

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz w niej, jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  7. okropnie Cie pogrubia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinna być o kilka cm węższa, lepiej podkreślałaby wtedy talię. Na modelce wygląda ładnie, jest bardziej dopasowana.

      Usuń
  8. Dla mnie też ma ona zbyt piżamowy wygląd i osobiście takiej bym nie wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna sukienka ;) nada się na "elegancką" uroczystość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Link kliknięty - 34,68$ :) Mam tą sukienkę i bardzo ją lubię, idealna na imprezy. Na mnie jednak leży trochę inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze wyglądasz świetnie, ale tym razem coś mi tu nie gra. Patrząc na tę sukienkę wydaje mi się, że jest jakoś źle uszyta, coś z dekoltem nie tak i przy biodrach. Ale nie byłoby mi żal się z nią rozstać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba źle leży, coś z górą jest nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się wydaje, że wszystkie ich koronkowe sukienki są śliczne tylko na zdjęciach . Ładna tu jest tylko koronka na samym dole ale bardziej pasowałaby do bluzeczki lub tuniki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka, cudownie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...