16.09.2015

Asymetryczna spódnica od Romwe

Jakiś czas temu dostałam przesyłkę ze sklepu Romwe, a w niej asymetryczna spódnica w paski i biała sukienka, którą pokażę Wam w kolejnym wpisie. Spódnica jest w rozmiarze uniwersalnym. Będzie idealna dla dziewczyn noszących rozmiar S lub M. Bardzo przypadła mi do gustu. Myślę, że sprawdzi się nie tylko latem, ale również w inne pory roku do grubych, kryjących rajstop i ramoneski czy płaszcza. Spódnica jest bardzo dobrej jakości, wykonana z solidnego, dość grubego materiału.





Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba cala stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie super :) Całość pasuje do siebie idealnie :) Masz to coś w sobie, ciuszki świetnie na tobie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna. Bardzo podobną mierzyłam jakiś czas temu w Zarze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest świetna :) Mam taką samą - kupiłam w Bershce ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...