15.08.2015

Sierpniowe włosy, czyli o aktualnej pielęgnacji

Dzisiaj mam dla Was aktualizację pielęgnacji włosów, pokażę Wam ich obecny wygląd oraz opowiem jakie kosmetyki się do tego przyczyniły. Na mojej łazienkowej półce zapanował minimalizm, pozbyłam się znacznej części produktów, które nie służyły moim włosów lub skórze głowy. Zostawiłam tylko te kosmetyki, których faktycznie używam, które mi pasują i które wiem, że zużyję do końca. Moja pielęgnacja włosów w ostatnim czasie ograniczała się do mycia i nałożenia odżywki lub maski. Włosy myję codziennie, nie używam suszarki, prostownicy, nie stylizuję, schną naturalnie. Zdarza mi się lekko wilgotne włosy związywać w ślimak, dzięki czemu uzyskuję delikatne fale. Jest to dobra metoda dla osób, które chciałyby uzyskać większą objętość. Skóra głowy obecnie jest w bardzo dobrej kondycji. Do mycia używam zamiennie trzech szamponów - EcoLab uspokajający do wrażliwej skóry głowy [recenzja], Isana Power Volumen [recenzja] i Isana Med z mocznikiem. Każdy z nich bardzo przypadł mi do gustu, są łagodne dla mojej problematycznej skóry, nie podrażniają jej, nie powodują swędzenia. Po myciu zawsze sięgam po odżywkę lub maskę. Na ogół jest to kuracji Isana z olejkiem arganowym [recenzja], wzmacniający balsam Fratti na bazie szungitu lub maska drożdżowa z serii Receptury Babuszki Agafii [recenzja]. Wszystkie te produkty bardzo lubię. Wygładzają moje włosy, zmiękczają je, nie obciążają, ułatwiają rozczesywanie. Sporadycznie wcieram w wilgotne włosy odrobinę olejku do włosów Isana [recenzja]. Jak widzicie moja pielęgnacja jest prosta i szybka, opiera się na niezbędnym minimum. W niedługim czasie planuję podciąć włosy o kilka lub kilkanaście centymetrów. Intensywnie zastanawiam się też nad zrobieniem sombre, które szalenie mi się podoba, zwłaszcza na lekko pofalowanych włosach. 

Aktualny stan włosów





Pozdrawiam! 

30 komentarzy:

  1. Jakie śliczne <3
    ile masz cm w kucyku? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze wspaniale wyglądają, zadbane, długie, błyszczące czego chcieć więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ty się nie boisz że ktoś Ci w końcu utnie te włoski ? Są tak piękne, że oglądając je zaczyna się rozmyślać nad tym co by zrobić żeby je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe chyba nikt aż tak zdesperowany nie jest żeby pozbawiać mnie owłosienia :P

      Usuń
  4. zarąbiste - nic dodać nic ująć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz przecudowne włosy!! :*:**Pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne włosy. Nie to co moje siano... Ja stosuję tylko jeden szampon i odżywkę, więc pewnie dlatego są w takim opłakanym stanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Moje włosy też mają tendencję do puszenia, zwłaszcza gdy na dworze wilgoć. Próbowałaś ujarzmiać je olejkami? np. Isana lub Elseve. U mnie znakomicie się to sprawdza.

      Usuń
  7. Piękne!! Chciałabym mieć takie proste włosy, niestety nawet prostownica ledwo daje rade

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Chyba zawsze jest tak, że chcemy mieć to, czego nie mamy :) Ja z kolei chciałabym mieć fale :)

      Usuń
  8. Piękny blask:) Zaskoczyłaś mnie, że takie efekty uzyskujesz taką nieskomplikowaną pielęgnacją.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie włosy idealne. :) Chociaż taka długość może być przytłaczająca i pewnie też zastanawiałabym się nad mociejszym podcięciem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja droga czy Ty zauważyłaś, że od ostatniego sporego cięcia Twoje włosy rosną w mega szybkim tempie? czy tylko mi się tak wydaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, włosy mi dosyć szybko rosną. Nawet po tak drastycznym cięciu jak kiedyś zanim się obejrzałam a już były takiej samej długości jak przed skróceniem.

      Usuń
  11. Przepiękne, marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne , mam pytanie czy tu wlosy sa pomalowane bo na tych zdjeciach sa znacznie ciemniejsze niz na zdjeciach gdzie przedstawiasz stylizacje ? Tam zwlaszcza konce sa jasniutkie a tu wloski jednolitne , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to jest ten sam kolor. Nie farbuję włosów, to mój naturalny kolor. Tu odcień jest inny, bo zdjęcia robione z lampą błyskową późnym wieczorem stąd różnica.

      Usuń
  13. Ten kolor marze o takim czy sa to malowane wlosy jaki kolor piekne ja nie wiem jak moznamiectak fantastyczne wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szukam jakiegoś aktualnego zdjęcia stanu Twoich włosów i opisu czego uzywasz aktualnie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...