12.08.2015

Przesyłka ze sklepu Romwe

Dzisiaj przychodzę do Was z czterema nowości, które otrzymałam ze sklepu Romwe. Po małych nieporozumieniach przesyłka w końcu do mnie dotarła, ale trwało to tym razem bardzo długo. Skusiłam się na pewnie wszystkim dobrze znany komplet, który pojawiał się wielokrotnie na zdjęciach blogerek. Zamówiłam też szary, cienki sweter, który będzie idealny na chłodniejsze wieczory. Brakowało czegoś takiego w mojej szafie, bardzo mało w niej dłuższych, luźnych narzutek. Kolejna rzecz to koszula w kratę, która od dłuższego czasu chodziła mi po głowie. Podoba mi się w połączeniu ze spodniami, jak i rozkloszowaną spódnicą. Ostatnia rzecz to bluza w paski, która nieco rozczarowała mnie swoją jakością. Nie podobają mi się ściągacze, zarówno te na dole bluzy jak i przy szyi, są mocno rozciągnięte, przez co bluza źle się układa. 

Komplet jest w rozmiarze S. Pasuje na mnie idealnie. Przyznam, że zamówiłam go głównie z myślą o bluzce, która podoba mi się o wiele bardziej niż spodenki. Całości raczej nie odważę się nosić razem z uwagi na odkryty brzuch. Po ciąży nie wygląda jeszcze tak jakbym tego chciała. Jak tylko zrobi się chłodniej planuję ruszyć z ćwiczeniami. Komplet wykonany jest ze śliskiego materiału, raczej nie sprawdzi się przy upałach. 





Sweter jest w rozmiarze uniwersalnym. Jest to krój oversize, więc będzie dobry dla większości osób. Bardzo przypadł mi do gustu. Narzutka jest cienka, więc idealnie sprawdzi się na chłodniejsze letnie wieczory. 





Koszula również jest w rozmiarze S. Jest obcisła, ale na tyle, że nie krępuje ruchów. Podoba mi się i z pewnością wykorzystam ją do wielu stylizacji. 




Ostatnia rzecz, czyli ciepła bluza na polarze także jest w rozmiarze S. Sama w sobie jest ładna, ale tak jak pisałam wyżej ma mocno rozciągnięte ściągacze, przez co źle układa się przy szyi. Muszę pokombinować jak ją okiełznać.




Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Myślałam intensywnie nad ta bluzą, ale ostatecznie wybrałam taką białą z kolorowymi motywami trójkątów ;)
    Fajne rzeczy i Ty bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komplecik pierwszy jest ostatnio bardzo popularny ;) Brzuszek masz świetny, nie ma czego ukrywać ;) A koszula jak od Burberry :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko na Tobie doskonale leży, wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. dwuczęściowy strój i koszula najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy, a szczególnie podoba mi się ostatnia bluza z kotwicą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. marynarska bluza jest super

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy komplet rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie głupie gadanie, że nie wyglądasz po ciąży tak jakbyś chciała. Masz rozmiar XS/S, większość dziewczyn marzy o Twoim wzroście i sylwetce, więc błagam... nie żartuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie mówię o całej swojej sylwetce, akurat ją bardzo lubię. Mam na myśli jedynie okolice brzucha, które są do poprawki ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...