04.08.2015

Paczka z SheIn, czyli o 4 nowościach

Kilka dni temu przyszła do mnie przesyłka ze sklepu SheIn. Skusiłam się na dwie typowo letnie bluzki, spodnie z dziurami i pierwsze buty z chińskiej strony. Wszystkie cztery rzeczy pasują na mnie idealnie pod względem rozmiaru. Największe obawy miałam co do butów, bo jednak jest to część garderoby, którą rzadko kupuję on-line. Mimo to buty okazała się na mnie dobre, są wygodne, obcas jest stabilny. Z całego zamówienia łącznie ze spodniami najbardziej przypadły mi do gustu. 

Pierwsza bluzka jest w rozmiarze uniwersalnym. Będzie dobra dla osób noszących rozmiar S i M. Jest dość krótka, najlepiej prezentuje się ze spodniami z wysokim stanem. Ramiączka w bluzce są regulowane. 





Druga bluzka również jest w rozmiarze uniwersalnym. Jest dobrze wykonana, ale sama w sobie nie zrobiła na mnie wrażenia. 



Spodnie są w rozmiarze XS. Bardzo przypadły mi do gustu. Świetnie uszyte, z porządnej jakości materiału, mają lekko podwyższony stan. 





Ostatnia rzecz to chabrowe sandały na obcasie. Moje są w rozmiarze 36. Obawiałam się, że nie trafię z rozmiarem jednak buty pasują na mnie idealnie. Są całkiem dobrze wykonane, stabilne i bardzo wygodne.



Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Przepiękny kolor bucików :) Masz idealną figurkę do takich spodni, no i co jak co ale mi obie bluzeczki się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się pierwsza bluzeczka :) Spodnie też, ale ja niestety sobie takich nie zamówię, bo najprawdopodobniej, z tego co patrzyłam na wymiary byłyby na mnie zbyt krótkie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty cudowne - zakochałam się w kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dwie pierwsze bluzki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie, zazdroszczę Ci figury, świetne bluzki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najfajniejsze spodnie i buty. Fajnie, że ze wszystkim udało ci się trafić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny ten 1-szy top, ale zakochałam się w sandałkach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...