16.08.2015

Haul lumpeksowy

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam co udało mi się upolować już jakiś czas temu w lumpeksie. Ostatnio na blogu zdecydowanie za dużo tematów ubraniowych, niebawem postaram się nadrobić zaległości w kwestii kosmetycznej (m.in. aktualizacja pielęgnacji twarzy i mój codzienny makijaż). Z zakupów jestem bardzo zadowolona, wszystkie ubrania idealnie na mnie pasują. 

Mgiełka Love Milly - 7 zł


T-shirt Pink Tiger - 5 zł


T-shirt Atmosphere - 6 zł


Krótki sweter F&F - 8 zł


Spódnica H&M - 8 zł


Spódnica Atmosphere - 7 zł


Spódnica Dunnes - 8 zł


Rurki New Look - 9 zł



Sukienka F&F (dla córci) - 5 zł


Pozdrawiam!

23 komentarze:

  1. super rzeczy - ale jakoś nie mogę się przekonać do lumpeksów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne rzeczy, sama chętnie wszystkie bym przygarnęła, a lumpeksy uwielbiam.
    Zapraszam do siebie na pierwszy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie szukam czegoś takiego jak ta mgiełka!
    Odwiedź i mnie czasem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. spódniczki są boskie! :) i bardzo fajne spodnie, a ostatnia sukienka jest oszałamiająca! świetne zdobycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram, perły i perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka Dunnes jest śliczna :)
    zapraszam, również na youtube :) http://natkaczo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te rurki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie wiem jak Wy to robicie że takie świetne rzeczy potraficie znaleźć w lumpeksach ;P Mi się takie nie trafiają, albo nie umiem ich szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypatrzyłam 3 świetne rzeczy w tym poście :) Niestety ja nie umiem kupować w takich sklepach :c

    Zapraszam do obserwacji http://forliveop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie rzeczy są świetne! Najbardziej podobają mi się spódnica z h&m i pierwsza bluzka :)

    Zapraszam do siebie:
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaaa, super! Zwłaszcza trzy pierwsze :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz w tych rurkach! Ja ostatnio kupiłam trochę jaśniejsze za 1zł :) Tą spódnicę z H&M też bym chętnie kupiła

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam tą spódnicę Atmosphere w kokardki i źle na mnie leżała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Możesz polecić jakiś dobry lumpeks w Poznaniu? Co ja wejdę do jakiegoś to same szmaty na wieszakach...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...